Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu rekrutacji.
Zarząd Transportu Miejskiego nie prowadzi rekrutacji na stanowiska kierujących pojazdami komunikacji miejskiej. W przypadku zainteresowania pracą kierowcy prosimy o kontakt bezpośrednio z firmami przewozowymi.
Aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej ZTM w zakładce Pracuj w ZTM.
Ogłoszenia rekrutacyjne na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze są także publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej ZTM.
Pracownik odpowiedzialny za rekrutację, po otrzymaniu dokumentów aplikacyjnych, przesyła potwierdzenie otrzymania aplikacji.
W przypadku pytań dot. procesu rekrutacji lub ofert pracy prosimy o kontakt:
mailowy: m.osiak@ztm.waw.pl, a.piskorz@ztm.waw.pl, a.baranowska@ztm.waw.pl
bądź telefoniczny: 22 45 94 294, 22 45 94 379, 22 45 94 165.
Dokumenty, które potwierdzają wymagania niezbędne określone w treści ogłoszenia o naborze oraz dokumenty wskazane w ogłoszeniu.
Polecamy wcześniej zapoznać się z informacją o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie.
Etap 1 – analiza i weryfikacja aplikacji – ocena formalna dokumentów złożonych przez kandydatów (pod kątem kryteriów ujętych w ogłoszeniu rekrutacyjnym).
Etap 2 – test wiedzy związany z merytoryką danego stanowiska (test jest obligatoryjny w procesie naboru na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze).
Etap 3 – rozmowy kwalifikacyjne.
Etap 4 – wybór kandydata i złożenie oferty.
Etap 5 – informacja zwrotna dla kandydatów.
Etap 6 – zatrudnienie.
- zapoznaj się z dostępnymi informacjami na temat ZTM
- przeanalizuj ponownie ogłoszenie, szczególnie pod kątem wymagań stawianych kandydatom
- znajdź w swoim życiorysie zawodowym fakty, które potwierdzają posiadanie wymaganych przez nas kwalifikacji i umiejętności
- słuchaj pytań zadawanych podczas rozmowy i udzielaj trafnych i zwięzłych odpowiedzi – tam, gdzie jest to możliwe używaj przykładów
- przygotuj pytania, które chciałbyś zadać w trakcie spotkania rekrutacyjnego
Rozmowy odbywają się w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie.
Do ZTM najlepiej dojechać komunikacją miejską – tramwajami linii 3, 6, 22, 26 lub autobusami 125, 135 do przystanku Bliska.
Informację mailową o zakończeniu rekrutacji na dane stanowisko otrzymuje każdy kandydat, który w terminie złożył aplikację.
Po otrzymaniu negatywnej informacji zwrotnej kandydat może ponownie aplikować na interesujące go stanowisko w ramach publikowanych ogłoszeń rekrutacyjnych.
Zarząd Transportu Miejskiego nie prowadzi bazy kandydatów. Dokumenty aplikacyjne można złożyć jedynie na konkretne ogłoszenie o naborze.