Data ogłoszenia: 3 grudnia 2018
Termin składania ofert/wniosków: 11 grudnia 2018, 12:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis oraz naprawa systemów pobierania opłat (SPO), zamontowanych na obiektach – parkingach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, w tym:
– zadanie A – wykonanie prac serwisowych – okresowych konserwacji SPO i wykonanie prac awaryjnych SPO tj. podejmowanie prac awaryjnych na podstawie zgłoszeń Zamawiającego o awarii.
– zadanie B – wykonanie prac naprawczych SPO
2. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej na obiektach wraz z wglądem do dokumentacji powykonawczej obiektów. Terminy i formę przeprowadzenia wizji lokalnych wskaże Zamawiający.
3. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – Specyfikacją techniczną dla Zadania A i Zadania B, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019