Data ogłoszenia: 16 listopada 2018
Termin składania ofert/wniosków: 26 listopada 2018, 11:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
1. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A
- 1.1 Przedmiot Zamówienia obejmuje serwis systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego,
w tym:
1) instalacji zasilających,
2) instalacji oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych,
3) nośników informacyjnych,
4) baterii akumulatorów,
5) systemów instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
6) instalacji ochrony przeciwporażeniowej,
7) instalacji ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej,
8) systemów ogrzewania elektrycznego,
9) instalacji uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych,
10) elektronarzędzi.
- 1.2 Wykonawca wykonujący Przedmiot Zamówienia:
1) jest prowadzącym eksploatację i realizującym prace eksploatacyjne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych,
2) jest eksploatującym urządzenia, instalacje i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci.
2. Definicja serwisu
Przez serwis należy rozumieć wykonanie w obiektach Zamawiającego określonych prac, mających na celu utrzymanie systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w prawidłowym stanie technicznym, w celu zabezpieczenia tych systemów i instalacji i urządzeń przed nadmiernym zużyciem i/lub zniszczeniem, a także bezpiecznego użytkowania i zapewnienia bezpiecznego użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem.
3. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A
Zakres prac obejmuje:
1) przygotowanie aktualizacji instrukcji/instrukcji eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (zwanej dalej instrukcją eksploatacyjną), dla każdego z obiektów,
2) sprawdzanie okresowe systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,
3) prace konserwacyjne,
4) prace awaryjne,
5) instruktaż stanowiskowy w zakresie eksploatacji systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,
6) wymianę modułów i/lub opraw awaryjnych/ewakuacyjnych (zwanych dalej: opraw awaryjnych).
4. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie B
- 4.1 Zakres prac obejmuje wykonanie remontu niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS:
1) zasilacz awaryjny UPS Ester DSP 320 20kVA EST ENERGY zainstalowany na terenie parkingu P+R Al. Krakowska zlokalizowanego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 100;
2) zasilacz awaryjny Delta Power Green Force zainstalowany na terenie parkingu P+R Ursus Niedźwiadek zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Orląt Lwowskich 45;
- 4.2 W ramach Zadania B Wykonawca zobowiązany jest do wykonania m.in. następujących czynności w każdym z urządzeń:
3) wymiany kompletu wentylatorów,
4) wymiany kompletu kondensatorów,
5) wymiany kompletu baterii,
6) wymiany wszystkich wyeksploatowanych i uszkodzonych elementów i podzespołów niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia,
7) unieszkodliwienia uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów oraz materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa,
8) wykonania (jeśli jest wymagane przepisami prawa) niezbędnych pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
9) sprawdzenia poprawności wykonania prac i działania remontowanych urządzeń,
10) wykonania aktualizacji dokumentacji technicznej.
- 4.3 Remont niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 120 dni od dnia podpisania Umowy,
- 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prac mających na celu remont istniejących urządzeń i przywrócenie urządzeń do prawidłowej pracy.
- 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia rękojmi na wykonany remont urządzeń, na zasadach określonych w § 8 Umowy.
- 4.7 Unieszkodliwienie uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów zdemontowanych w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia należy przeprowadzić w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności należy przestrzegać przepisów dot. postępowania z odpadami niebezpiecznymi.
- 4.8 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac na własny koszt, w sposób zgodny z przepisami prawa.
- 4.9 Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić rozbicie kosztów wykonania Przedmiotu Zamówienia na poszczególne obiekty.
5. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie C
- 5.1 Zlecanie prac naprawczych będzie odbywało się wg procedury określonej w § 3 Umowy.
- 5.2 Strony będą zaliczały do prac naprawczych prace realizowane wyłącznie na podstawie odrębnego zlecenia podpisanego przez Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego lub osobę upoważnioną; wykonane prace naprawcze bez odrębnego zlecenia będą traktowane przez Strony jako prace konserwacyjne.
- 5.3 Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych prac naprawczych określa złożony w trakcie trwania Umowy kosztorys naprawy Wykonawcy.
- 5.4 Prace naprawcze obejmują wykonanie prac określonych przez Zamawiającego, w tym m.in. wykonanie kompletnej wymiany poszczególnych elementów.
- 5.5 Pod pojęciem ,,kompletnej wymiany” należy rozumieć: przywrócenie do pełnej sprawności danego elementu poprzez jego wymianę wraz z oprzyrządowaniem koniecznym do prawidłowej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019