Serwis, remont oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (PN 119/2018) – ZTM Warszawa

Serwis, remont oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (PN 119/2018)

Data ogłoszenia: 16 listopada 2018

Termin składania ofert/wniosków: 26 listopada 2018, 11:00

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony

1.    Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A

  1. 1.1   Przedmiot Zamówienia obejmuje serwis systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego,
    w tym:

1)      instalacji zasilających,

2)      instalacji oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych,

3)      nośników informacyjnych,

4)      baterii akumulatorów,

5)      systemów instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,

6)      instalacji ochrony przeciwporażeniowej,

7)      instalacji ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej,

8)      systemów ogrzewania elektrycznego,

9)      instalacji uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych,

10)   elektronarzędzi.

  1. 1.2   Wykonawca wykonujący Przedmiot Zamówienia:

1)      jest prowadzącym eksploatację i realizującym prace eksploatacyjne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych,

2)      jest eksploatującym urządzenia, instalacje i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci.

2.    Definicja serwisu

Przez serwis należy rozumieć wykonanie w obiektach Zamawiającego określonych prac, mających na celu utrzymanie systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w prawidłowym stanie technicznym, w celu zabezpieczenia tych systemów i instalacji i urządzeń przed nadmiernym zużyciem i/lub zniszczeniem, a także bezpiecznego użytkowania i zapewnienia bezpiecznego użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem.

3.    Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A

Zakres prac obejmuje:

1)      przygotowanie aktualizacji instrukcji/instrukcji eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (zwanej dalej instrukcją eksploatacyjną), dla każdego z obiektów,

2)      sprawdzanie okresowe systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,

3)      prace konserwacyjne,

4)      prace awaryjne,

5)      instruktaż stanowiskowy w zakresie eksploatacji systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,

6)      wymianę modułów i/lub opraw awaryjnych/ewakuacyjnych (zwanych dalej: opraw awaryjnych).

4.    Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie B

  1. 4.1 Zakres prac obejmuje wykonanie remontu niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS:

1)      zasilacz awaryjny UPS Ester DSP 320 20kVA EST ENERGY zainstalowany na terenie parkingu P+R Al. Krakowska zlokalizowanego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 100;

2)      zasilacz awaryjny Delta Power Green Force zainstalowany na terenie parkingu P+R Ursus Niedźwiadek zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Orląt Lwowskich 45;

  1. 4.2  W ramach Zadania B Wykonawca zobowiązany jest do wykonania m.in. następujących czynności w każdym z urządzeń:

3)      wymiany kompletu wentylatorów,

4)      wymiany kompletu kondensatorów,

5)      wymiany kompletu baterii,

6)      wymiany wszystkich wyeksploatowanych i uszkodzonych elementów i podzespołów niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia,

7)      unieszkodliwienia uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów oraz materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa,

8)      wykonania (jeśli jest wymagane przepisami prawa) niezbędnych pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,

9)      sprawdzenia poprawności wykonania prac i działania remontowanych urządzeń,

10)   wykonania aktualizacji dokumentacji technicznej.

  1. 4.3   Remont niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 120 dni od dnia podpisania Umowy, 
  2. 4.5   Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prac mających na celu remont  istniejących urządzeń i przywrócenie urządzeń do prawidłowej pracy.
  3. 4.6   Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia rękojmi na wykonany remont urządzeń, na zasadach określonych w § 8 Umowy.
  4. 4.7   Unieszkodliwienie uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów zdemontowanych w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia należy przeprowadzić w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności należy przestrzegać przepisów dot. postępowania z odpadami niebezpiecznymi.
  5. 4.8   Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac na własny koszt, w sposób zgodny z przepisami prawa.
  6. 4.9   Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić rozbicie kosztów wykonania Przedmiotu Zamówienia na poszczególne obiekty.

5.    Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie C

 

  1. 5.1   Zlecanie prac naprawczych będzie odbywało się wg procedury określonej w § 3 Umowy.
  2. 5.2   Strony będą zaliczały do prac naprawczych prace realizowane wyłącznie na podstawie odrębnego zlecenia podpisanego przez Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego lub osobę upoważnioną; wykonane prace naprawcze bez odrębnego zlecenia będą traktowane przez Strony jako prace konserwacyjne.
  3. 5.3   Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych prac naprawczych określa złożony w trakcie trwania Umowy kosztorys naprawy Wykonawcy.
  4. 5.4   Prace naprawcze obejmują wykonanie prac określonych przez Zamawiającego, w tym m.in. wykonanie kompletnej wymiany poszczególnych elementów.
  5. 5.5   Pod pojęciem ,,kompletnej wymiany” należy rozumieć: przywrócenie do pełnej sprawności danego elementu poprzez jego wymianę wraz z oprzyrządowaniem koniecznym do prawidłowej pracy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Ogłoszenie o zamówieniupdf (145 KB)
Pobierz plikpdf (743 KB)
Odpowiedzi na zapytania 2pdf (235 KB)

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.