Data ogłoszenia: 21 kwietnia 2017
Termin składania ofert/wniosków: 2 maja 2017, 10:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie ZTM trzech sztuk fabrycznie nowych urządzeń do automatycznego kopertowania korespondencji – kopertownic posiadających parametry określone w rozdziale VI pkt 2 SIWZ.
2. Na kopertownice Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji.
3. Wraz z dostawą kopertownic, w ramach gwarancji jakości, Zamawiający wymaga obsługi serwisowej kopertownic – w miejscu ich instalacji. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałej sprawności operacyjnej zaoferowanych kopertownic. Wymagane czynności przeglądu okresowego i konserwacji kopertownicy co 100 000 zakopertowań.
4. Kopertownice powinny posiadać deklarację zgodności CE.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019