Data ogłoszenia: 10 marca 2017
Termin składania ofert/wniosków: 27 marca 2017, 10:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
1.Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie i uruchomienie automatów biletowych (zwanych także: „automatami”) w pojazdach Europa Express City Sp. z o.o. a także sprzedaż biletów emitowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie (zwany dalej „ZTM). Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2.W chwili rozpoczęcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie zainstalować i uruchomić w liczbie urządzeń na moment startu 32 automaty (± 8 urządzeń). Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia montażu automatów w innych wskazanych przez niego lokalizacjach.
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni ciągłą sprzedaż biletów emitowanych przez ZTM za pomocą automatów oraz całodobową usługę serwisową, w tym co najmniej:
•serwis eksploatacyjny i konserwacyjny,
•pełen zakres napraw urządzeń.
3.Przedmiot Zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2018r.
4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w zakresie bieżącej eksploatacji i serwisu automatów, zapewniających ich stałe funkcjonowanie, w tym zakup niezbędnego do sprzedaży papieru termicznego zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
5.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 7 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymogu wraz z określeniem sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określają § 3 oraz § 9 umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019