Data ogłoszenia: 17 września 2015
Termin składania ofert/wniosków: 25 września 2015, 10:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzoru umowy):
-sześciu scenariuszy spotów animowanych w technice 2D przedstawiających pożądane zachowania w komunikacji miejskiej,
-przygotowanie trzech propozycji graficznych logotypów/znaków kampanii oraz dodatkowych zadeklarowanych podczas składania oferty cenowej,
-dwunastu propozycji haseł (po dwa hasła odnoszące się do tematyki jednego spotu) do wyboru Zamawiającego oraz zadeklarowanych podczas składania oferty cenowej.
2. Zamawiający zastrzega, że opracowane przez Wykonawcę spoty, hasła i grafika nie mogą stanowić powielenia pomysłu.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019