Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (4-letni przy wykształceniu wyższym)
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy w obszarze eksploatacji instalacji i urządzeń wodnokanalizacyjnych, przepompowni lub separatorów
- wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem
- samodzielne prowadzenie spraw
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe – administracja, zarządzanie, inżynieria środowiska, elektryka, energetyka lub pokrewne
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze eksploatacji instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, przepompowni lub separatorów
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z przygotowywaniem zamówień publicznych oraz nadzorem nad ich realizacją
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- utrzymywanie należytego stanu technicznego ww. systemów i instalacji poprzez: uczestnictwo w odbiorach technicznych instalacji po jej wykonaniu, rozbudowie, remoncie lub naprawie; uczestnictwo przy kontrolach okresowych; sporządzanie planów kontroli okresowych, planów napraw i wymian, zamierzeń remontowych oraz zapewnienie pełnej realizacji tych planów; systematyczną kontrolę jakości prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych; udział w pracach związanych z likwidacją skutków awarii i zakłóceń; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; bieżące działania zapewniające bezpieczeństwo użytkownikom instalacji oraz zapewniające realizację celów przypisanych instalacjom; realizację zadań pokontrolnych
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne, w tym: sporządzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych (m.in. umów i specyfikacji) zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami; kontrola realizacji prac; rozliczanie zleceń lub umów; prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla ZTM
- opiniowanie dokumentacji w zakresie prac rozwojowych, inwestycyjnych oraz eksploatacyjnych obiektów
- bezpośrednia kontrola obiektów w zakresie prowadzonych zadań
- podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w obiektach administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów.
Termin składania ofert: 19 sierpnia 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: