Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- min. 5 lat ogólnego stażu pracy (4 lata w przypadku wykształcenia wyższego)
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze merytorycznym
- umiejętność administrowania stronami internetowymi (CMS) – zapewnienie funkcjonowania, utrzymania i rozwoju
- umiejętność zarządzania treściami na stronach internetowych
- umiejętność tworzenia prostych grafik
- znajomość wymogów/zasad dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
- znajomość obsługi komputera w zakresie MsOffice (Word, Excel, Power Point), Word Press
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: informatyka, marketing, PR, komunikacja, reklama, zarządzanie w wirtualnym środowisku
- min. 2 lata doświadczenia w administrowaniu stronami internetowymi
- umiejętność prowadzenia social mediów
- znajomość programów graficznych: podstawowa znajomość pakietu Adobe oraz Canvy
- umiejętność obróbki graficznej zdjęć
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- dobra znajomość języka angielskiego
- zaangażowanie
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowe
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- administrowanie stronami internetowymi (WTP oraz ZTM) i Intranetową ZTM; zapewnienie funkcjonowania, utrzymania i rozwoju, dbanie o poprawność funkcjonowania serwisów
- zarządzanie treścią stron internetowych
- monitorowanie dostępności strony i ewentualnych błędów, np. wygasła domena, certyfikat SSL, itd.
- kontrola związana z przestrzeganiem zasad dostępności cyfrowej
- tworzenie postów oraz prostych grafik na potrzeby social mediów
- prowadzenie relacji na żywo ze zmian komunikacyjnych na stornie internetowej i w social mediach
Termin składania ofert: 28 listopada 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: