Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum pięcioletni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (czteroletni przy wykształceniu wyższym)
- minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
a. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
b. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
c. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: Finanse i rachunkowość, Ekonomia
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- umiejętność interpretacji przepisów i ich wykorzystanie w praktyce
- znajomość programów finansowo-księgowych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, umiejętność planowania i organizacji pracy, terminowość w realizacji zadań, wysoka kultura osobista
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- analiza i ewidencja w systemie księgowym zdarzeń gospodarczych według wpływających dokumentów (wyciągi bankowe, decyzje administracyjne i inne)
- analiza i uzgadnianie sald kont bankowych
- uzgadnianie wykonania na paragrafach wydatków z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi i wyjaśnianie powstałych różnic
- prowadzenie ewidencji rozliczeń decyzji administracyjnych
- ewidencja pozabilansowa zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancji bankowych, weksli oraz innych dokumentów
- udział w przygotowaniu dokumentów do sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie działania
- potwierdzenia sald wzajemnych należności i zobowiązań
- przygotowanie dokumentów z lat ubiegłych do archiwum
- realizacja zadań okresowych zlecanych przez bezpośredniego przełożonego oraz przełożonego wyższego stopnia
Termin składania ofert: 31 marca 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: