Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum trzyletni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany)
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność tworzenia szczegółowych raportów i rekomendacji
- umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: Administracja, Prawo, Ekonomia, Socjologia
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- otwartość na zamiany i gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z bieżącą kontrolą dokumentów sprzedaży
- identyfikacja nieprawidłowości w działaniach operacyjnych
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kontroli i rekomendacji działań naprawczych
- przygotowywanie analiz, zestawień, rejestrów i sprawozdań
- prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji
Termin składania ofert: 17 stycznia 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: