Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 3-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (brak wymogu stażu pracy przy wykształceniu wyższym)
- wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem – w obszarze budowy, remontów, konserwacji, utrzymania lub modernizacji obiektów budowlanych
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki techniczne, w szczególności: budownictwo, architektura,urbanistyka, inżynieria środowiska, mechanika lub pokrewne
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- prawo jazdy kat. B – kierowanie samochodem służbowym
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór, eksploatacja oraz kontrola zarządzanych obiektów budowlanych
- udział w realizacji zadań ogólnobudowlanych zarządzanych obiektów, tj. remonty, konserwacje, modernizacje
- zapewnienie należytego stanu technicznego ww. obiektów budowlanych
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne
- zlecanie i uczestnictwo w okresowych kontrolach obiektów budowlanych
- przygotowanie i realizacja zleceń, umów oraz specyfikacji
Termin składania ofert: 7 stycznia 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: