Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum czteroletni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym 2 lata stażu pracy)
- znajomość zasad obiegu dokumentów służbowych
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- umiejętność prowadzenia korespondencji
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: administracja, organizacja
- minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku w obszarze merytorycznym
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji
- współudział w przygotowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów normatywnych z zakresu taryf, regulaminów, uprawnień do ulgowych i bezpłatnych przejazdów
- przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie reklamacji, skarg i wniosków
- raportowanie i sprawozdawczość do przełożonego
- udzielanie pasażerom informacji w szczególności o taryfie przewozowej ZTM, przepisach porządkowych obowiązujących w pojazdach ZTM oraz na stacjach metra
- weryfikacja wniosków o wydanie karty spersonalizowanej przesłanych drogą internetową
Termin składania ofert: 28 listopada 2022 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: