-
Druga linia metra – odcinek zachodni (Wola)
Druga linia metra została wydłużona o kolejny odcinek 4 kwietnia 2020 roku. Mieszkańcy zachodniej części Warszawy i aglomeracji zyskali trzy nowe stacje, a długość linii M2 przekroczyła 13 km.
-
Druga linia metra – odcinek wschodni (Praga-Północ i Targówek)
Odcinek centralny drugiej linii metra został wydłużony w 2019 roku. Uruchomiono trzy stacje we wschodniej części Warszawy.
-
Remonty i budowa przystanków
W 2019 roku Zarząd Transportu Miejskiego wyremontował 22 perony przystankowe, 23 zatoki i cztery pętle autobusowe oraz wybudował cztery nowe przystanki.
-
Remont wiaduktu kolejowego nad ulicą Puławską
Pociągi metra i pojazdy techniczne kursują po nowym torze na wiadukcie kolejowym nad ulicą Puławską, łączącym Okęcie z Kabatami. Prace remontowe prowadzono wiosną i latem 2019 roku.
-
Budowa pętli autobusowej w Starej Miłośnie
Pod koniec 2018 roku oddano do użytku nową pętlę autobusową we wschodniej dzielnicy Warszawy – Wesołej.
-
Elektroniczne rozkłady jazdy na stacji pierwszej linii metra Centrum – budżet obywatelski
W połowie 2018 roku zrealizowano drugą w danym roku inwestycję z budżetu partycypacyjnego. Przy stacji metra Centrum zamontowano monitory wyświetlające godziny odjazdów tramwajów z przystanków znajdujących się najbliżej stacji.
-
Murale na stacjach pierwszej linii metra Imielin i Stokłosy – budżet obywatelski
Rok 2018 zaowocował inwestycjami zrealizowanymi w ramach budżetu partycypacyjnego. Jako pierwsze powstały murale na szybach wind stacji pierwszej linii metra – Imielin i Stokłosy.
-
Parking P+R Młociny IV
W połowie 2018 roku do trzech parkingów przesiadkowych znajdujących się przy węźle przesiadkowym Młociny dołączył czwarty. Został on umiejscowiony w pasie rozdzielającym jezdnie al. gen. M. Wittek. Ma on charakter tymczasowy i będzie funkcjonował do momentu rozbudowy Trasy mostu M. Skłodowskiej-Curie.
-
Parking P+R Młociny III
Węzeł komunikacyjny Młociny to popularne miejsce przesiadkowe wśród warszawiaków i osób z podwarszawskich miejscowości, które dojeżdżają do granicznych dzielnic Warszawy samochodem. Istniejące parkingi przesiadkowe na ponad tysiąc miejsc nie zaspokajały potrzeb zmotoryzowanych użytkowników komunikacji miejskiej.
-
Strefy postojowe Kiss and Ride
Rok 2016 przyniósł nowe rozwiązanie w postaci stref postojowych Kiss and Ride, które zachęcają do współdzielenia podróży samochodami i jednocześnie ułatwiają przesiadki do środków komunikacji zbiorowej. Są to wyraźnie oznakowane miejsca, zlokalizowane w sąsiedztwie węzłów przesiadkowych i stacji metra, na których można zatrzymać się na chwilę i wysadzić podwożoną osobę.