-
„Mundury” na każdą pogodę
Najpóźniej na początku nowego roku zawodowi kontrolerzy biletów wyruszą na ulice w estetycznych i wygodnych kurtkach z logo Zarządu Transportu Miejskiego.
-
Przedświąteczna przestroga
Od soboty 19 grudnia rusza trzecia edycja kampanii „Nie daj się złowić”. ZTM i Policja ostrzegają przed kieszonkowcami, którzy w okresie przedświątecznym będą czyhać na nieuwagę pasażerów.
-
Strona ZTM doceniona
Strona internetowa Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie to druga najlepsza w Polsce witryna należąca do przewoźników oraz organizatorów transportu – wynika z raportu niezależnego instytutu badawczego opracowanego na zlecenie serwisu internetowego „Samorząd i Administracja”.
-
Wybudują parking na Okęciu
Jeszcze przed świętami rozpoznie się budowa kolejnego parkingu P+R – Al. Krakowska. ZTM podpisał umowę z wybraną w przetargu firmą WARBUD. Czteropoziomowy parking na ponad 400 miejsc będzie gotowy w połowie 2011 r.
-
Pod znakiem Warszawskiej Karty Miejskiej
Przedstawiamy pierwsze z cyklu rocznych podsumowań pracy Zarządu Transportu Miejskiego – poświęcone personalizacji Warszawskiej Karty Miejskiej.
-
Wspólny bilet – mocne połączenie
We wtorek 15 grudnia wystartowała kampania „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” organizowana przez Zarząd Transportu Miejskiego i Centrum Komunikacji Społecznej stołecznego ratusza.
-
Komunikacja na długie lata
Spółki – Miejskie Zakłady Autobusowe i Metro Warszawskie podpisały z władzami Warszawy wieloletnie umowy na świadczenie usług przewozowych.
-
Większość ma już swoją Kartę!
Już ponad 400 tysięcy osobistych Warszawskich Kart Miejskich wyrobili pasażerowie stołecznej komunikacji. Tych, którzy jeszcze tego nie zrobili, zapraszamy do jednego z Punktów Obsługi Pasażerów ZTM lub złożenia wniosku przez internet.
-
Nagrody dla komórkowych reżyserów
W środę 9 grudnia oficjalnie ogłoszone zostały wyniki konkursu „Warszawskie Podróże”. Zadaniem konkursowym, z którym zmagali się warszawiacy, było zarejestrowanie kamerą telefonu komórkowego filmu o tematyce związanej ze stołeczną komunikacją miejską.
-
Dla bezpieczeństwa najmłodszych
Dziasiaj rozpoczęła się kampania społeczna – „Warszawska Linia Edukacyjna”. Celem akcji, adresowanej do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, jest poszerzenie wiedzy na temat zasad bezpiecznego i kulturalnego podróżowania a także udzielania pierwszej pomocy. Honorowy patronat nad kampanią objęła Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy – Hanna Gronkiewicz-Waltz.