-
Wolność wyboru
Buspas nie jest przedsięwzięciem, które już w pierwszym dniu po uruchomieniu, okazuje się rozwiązaniem doskonałym. Nawet ci, którym ma służyć, czyli pasażerowie komunikacji miejskiej, na efekty muszą poczekać.
-
Kolejna bariera przełamana
Warszawiacy kupują coraz więcej e-biletów. W marcu liczba transakcji dokonanych za pomocą telefonu komórkowego przekroczyła barierę 20 tys. sztuk.
-
Tramwaj wodny Nieporęt – osiedle Regaty: rachunek ekonomiczny
W jednym ze stołecznych dzienników ukazał się artykuł dotyczący uruchomienia wodnego połączenia pomiędzy Nieporętem, osiedlem Regaty i PKP Żerań. Przedstawiamy argumenty ZTM.
-
Buspasy ratują życie
Buspasy pozwalają zaoszczędzić cenny czas w zatłoczonym mieście. Także tym, którzy niosą pomoc.
-
Komunikacja bardziej ekoLogiczna
Wybór komunikacji w podróżach po mieście pozwala nie tylko oszczędzać czas i pieniądze. Ma również niebagatelny wpływ na środowisko naturalne.
-
Europa buspasów
Buspasy to rozwiązanie powszechne w największych europejskich (i nie tylko) aglomeracjach. Warszawa bierze przykład z najlepszych wzorów.
-
Kto dowiezie do kolei w Piasecznie?
Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę komunikacyjną lokalnych linii dowozowych, które będą kursowały na terenie gminy Piaseczno.
-
Droga do buspasów
Wytyczenie buspasa to czasochłonny proces, wymagający wnikliwych analiz oraz współpracy wielu urzędów, instytucji i służb.
-
Buspasy 2010
Kolejne buspasy powstaną na stołecznych ulicach również w 2010 roku – zarówno stałe, jak i tymczasowe.
-
Limuzyny wśród autobusów
ZTM szuka przewoźnika, który wprowadzi do ruchu 50 niskopodłogowych, klimatyzowanych autobusów przegubowych. Otwarcie ofert nastąpi 28 kwietnia. Pierwsze autobusy wyjadą na ulice 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.