-
Metro Warszawskie wybrało
Wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 16 listopada 2010 r. Metro Warszawskie Sp. z o.o. poinformowało o wyborze najkorzystniejszej oferty i o terminie zawarcia umowy na dostawę nowego taboru dla metra.
-
Mniej kradzieży, więcej zatrzymanych
Liczba kradzieży w pojazdach komunikacji miejskiej zmniejsza się! To efekty wspólnej akcji „Nie daj się złowić” prowadzonej przez ZTM i Komendę Stołeczną Policji, skierowanej przeciwko złodziejom kieszonkowym.
-
Tak działają „kieszonki”
W ramach wspólnej akcji Zarządu Transportu Miejskiego i policji „Nie daj się złowić”, przedstawimy metody pracy kieszonkowców.
-
Dekalog bezpieczeństwa
Okres przedświąteczny to żniwa dla złodziei kieszonkowych. Zamyśleni i zabiegani pasażerowie ułatwiają im „robotę”. Zarząd Transportu Miejskiego i Komenda Stołeczna Policji, aby zapobiec kradzieżom prowadzą w tym czasie akcję „Nie daj się złowić”. Wspólnie podpowiadają, jak się nie dać złodziejom. Mieczysław Hryniewicz i Oktawia Kawęcka apelują – uważajmy.
-
Najbardziej innowacyjne połączenie
Miejska Karta Płatnicza – wydana przez bank Citi Handlowy we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego – zdobyła tytuł najbardziej innowacyjnej polskiej karty 2010 roku.
-
Ostrzegamy przed świątecznymi złodziejami
Kradzieże kieszonkowe są zmorą okresu przedświątecznego. Wystarczy jednak trochę uwagi, aby nie paść łupem złodziei. W autobusach, tramwajach, metrze oraz pociągach SKM po raz kolejny przypominać o tym będą plakaty z hasłem „Nie daj się złowić”, podpowiadające, jak nie stać się ofiarą kradzieży. W Punktach Obsługi Pasażerów ZTM pojawią się także ulotki. Akcję wspierają znane osoby: Mieczysław Hryniewicz i wokalistka Octavia.
-
Z historią za pan brat
ZTM jest jednym z patronów XIX Targów Ksiązki Historycznej. Wśród licznych atrakcji, związanych z targami, będzie specjalny tramwaj historyczny kursujący w najbliższy weekend. Dowiezie warszawiaków w pobliże Arkad Kubickiego na Zamku Królewskim, w których odbywają się targi.
-
Przyjaciele w komunikacji
Nie trzeba wiele, aby komunikacją miejską podróżowało się przyjemniej. Wystarczy „dostrzeganie” współpasażerów, wzajemna pomoc i życzliwość. Kampania społeczna „Przyjacielu, ustąp miejsca”, której trzy edycje ZTM zorganizował w 2010 roku pokazała, że warto o tym przypominać.
-
Parkingowy boom
Parkingi Parkuj i Jedź, czyli Park & Ride, przeżywają okres rozkwitu. Liczba korzystających z nich kierowców rośnie ostatnio z dnia na dzień.
-
Wspólny Bilet z Berlinem – sprawdzone rozwiązanie
Organizatorzy transportu publicznego w Warszawie i Berlinie wraz z kolejowymi przewoźnikami chcą wspólnie wypracować rozwiązania umożliwiające podróż między obiema stolicami na podstawie zintegrowanego biletu, ważnego w pociągach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Podobne rozwiązanie wprowadzone w sierpniu br. przez Berlin i Szczecin okazało się „strzałem w dziesiątkę”.