-
Policyjne naklejki jako przestroga dla nieostrożnych
Jeśli po zakończeniu podróży komunikacją miejską, na plecaku lub torebce znaleźliście niewielką naklejkę z napisem „Nie pozwól złodziejowi zarobić na karpia”, oznacza to, że właśnie padliście ofiarą „kradzieży”. W ramach akcji „Nie daj się złowić” policjanci z Wydziału Wywiadowczo-Patrolowego Komendy Stołecznej Policji naklejają takie karteczki nieostrożnym pasażerom.
-
Inwestycji od metra
Rozpoczęcie budowy II i modernizacja I linii metra, rozbudowa systemu Parkuj i Jedź, modernizacja pętli autobusowych – mijający rok był dla Zarządu Transportu Miejskiego bardzo intensywny w sferze inwestycyjnej.
-
Zmiany na lepsze…
Rozpoczynamy podsumowanie zmian i działań w komunikacji miejskiej podejmowanych w mijającym roku. Zaczynamy od zmian w układzie komunikacyjnym. W kolejnych odsłonach podsumujemy także inwestycje, działania na rzecz bezpieczeństwa, innowacje techniczne oraz współpracę międzynarodową.
-
Metro Warszawskie wybrało
Wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 16 listopada 2010 r. Metro Warszawskie Sp. z o.o. poinformowało o wyborze najkorzystniejszej oferty i o terminie zawarcia umowy na dostawę nowego taboru dla metra.
-
Mniej kradzieży, więcej zatrzymanych
Liczba kradzieży w pojazdach komunikacji miejskiej zmniejsza się! To efekty wspólnej akcji „Nie daj się złowić” prowadzonej przez ZTM i Komendę Stołeczną Policji, skierowanej przeciwko złodziejom kieszonkowym.
-
Tak działają „kieszonki”
W ramach wspólnej akcji Zarządu Transportu Miejskiego i policji „Nie daj się złowić”, przedstawimy metody pracy kieszonkowców.
-
Dekalog bezpieczeństwa
Okres przedświąteczny to żniwa dla złodziei kieszonkowych. Zamyśleni i zabiegani pasażerowie ułatwiają im „robotę”. Zarząd Transportu Miejskiego i Komenda Stołeczna Policji, aby zapobiec kradzieżom prowadzą w tym czasie akcję „Nie daj się złowić”. Wspólnie podpowiadają, jak się nie dać złodziejom. Mieczysław Hryniewicz i Oktawia Kawęcka apelują – uważajmy.
-
Najbardziej innowacyjne połączenie
Miejska Karta Płatnicza – wydana przez bank Citi Handlowy we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego – zdobyła tytuł najbardziej innowacyjnej polskiej karty 2010 roku.
-
Ostrzegamy przed świątecznymi złodziejami
Kradzieże kieszonkowe są zmorą okresu przedświątecznego. Wystarczy jednak trochę uwagi, aby nie paść łupem złodziei. W autobusach, tramwajach, metrze oraz pociągach SKM po raz kolejny przypominać o tym będą plakaty z hasłem „Nie daj się złowić”, podpowiadające, jak nie stać się ofiarą kradzieży. W Punktach Obsługi Pasażerów ZTM pojawią się także ulotki. Akcję wspierają znane osoby: Mieczysław Hryniewicz i wokalistka Octavia.
-
Z historią za pan brat
ZTM jest jednym z patronów XIX Targów Ksiązki Historycznej. Wśród licznych atrakcji, związanych z targami, będzie specjalny tramwaj historyczny kursujący w najbliższy weekend. Dowiezie warszawiaków w pobliże Arkad Kubickiego na Zamku Królewskim, w których odbywają się targi.