-
Bilet kupisz wszędzie
Miejska karta płatnicza, możliwość zakupu biletów przez Internet, montaż biletomatów w pojazdach i strona internetowa w wersji na telefony komórkowe to najważniejsze innowacje wprowadzone przez Zarząd Transportu Miejskiego w 2010 roku. Dzięki nowym rozwiązaniom zakup biletów komunikacji miejskiej w Warszawie jest szybszy i prostszy.
-
Bezpieczniej i łatwiej
Podniesienie komfortu podróżowania, kolejne ułatwienia dla osób starszych i niepełnosprawnych, wzrost poziomu bezpieczeństwa w środkach komunikacji miejskiej, ograniczenie strat spowodowanych działaniem wandali i złodziei kieszonkowych to efekty tegorocznych działań Zarządu Transportu Miejskiego.
-
Policyjne naklejki jako przestroga dla nieostrożnych
Jeśli po zakończeniu podróży komunikacją miejską, na plecaku lub torebce znaleźliście niewielką naklejkę z napisem „Nie pozwól złodziejowi zarobić na karpia”, oznacza to, że właśnie padliście ofiarą „kradzieży”. W ramach akcji „Nie daj się złowić” policjanci z Wydziału Wywiadowczo-Patrolowego Komendy Stołecznej Policji naklejają takie karteczki nieostrożnym pasażerom.
-
Inwestycji od metra
Rozpoczęcie budowy II i modernizacja I linii metra, rozbudowa systemu Parkuj i Jedź, modernizacja pętli autobusowych – mijający rok był dla Zarządu Transportu Miejskiego bardzo intensywny w sferze inwestycyjnej.
-
Zmiany na lepsze…
Rozpoczynamy podsumowanie zmian i działań w komunikacji miejskiej podejmowanych w mijającym roku. Zaczynamy od zmian w układzie komunikacyjnym. W kolejnych odsłonach podsumujemy także inwestycje, działania na rzecz bezpieczeństwa, innowacje techniczne oraz współpracę międzynarodową.
-
Metro Warszawskie wybrało
Wykonując wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 16 listopada 2010 r. Metro Warszawskie Sp. z o.o. poinformowało o wyborze najkorzystniejszej oferty i o terminie zawarcia umowy na dostawę nowego taboru dla metra.
-
Mniej kradzieży, więcej zatrzymanych
Liczba kradzieży w pojazdach komunikacji miejskiej zmniejsza się! To efekty wspólnej akcji „Nie daj się złowić” prowadzonej przez ZTM i Komendę Stołeczną Policji, skierowanej przeciwko złodziejom kieszonkowym.
-
Tak działają „kieszonki”
W ramach wspólnej akcji Zarządu Transportu Miejskiego i policji „Nie daj się złowić”, przedstawimy metody pracy kieszonkowców.
-
Dekalog bezpieczeństwa
Okres przedświąteczny to żniwa dla złodziei kieszonkowych. Zamyśleni i zabiegani pasażerowie ułatwiają im „robotę”. Zarząd Transportu Miejskiego i Komenda Stołeczna Policji, aby zapobiec kradzieżom prowadzą w tym czasie akcję „Nie daj się złowić”. Wspólnie podpowiadają, jak się nie dać złodziejom. Mieczysław Hryniewicz i Oktawia Kawęcka apelują – uważajmy.
-
Najbardziej innowacyjne połączenie
Miejska Karta Płatnicza – wydana przez bank Citi Handlowy we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego – zdobyła tytuł najbardziej innowacyjnej polskiej karty 2010 roku.