-
Bilet dla seniora – dobry prezent
Zbliża się koniec roku, dlatego już teraz warto zadbać o najstarszych członków rodziny – dziadka, babcię lub rodziców. ZTM ma dla nich specjalną ofertę – Bilet Seniora, który kosztuje tylko 40 złotych i uprawnia do nieograniczonej liczby przejazdów przez cały rok.
-
Pierwsze autobusy z kontraktu stulecia już na ulicach
Miejskie Zakłady Autobusowe zaprezentowały pierwsze autobusy marki Solaris z tzw. „kontraktu stulecia”. Wśród nich był tysięczny autobus dla Warszawy, wyprodukowany przez fabrykę w Bolechowie.
-
Wybrano projektanta P+R w Wesołej
Rozstrzygnięto przetarg na zaprojektowanie parkingu P+R w Wesołej. Projekt budowlany, projekty wykonawcze i specyfikację techniczną obiektu, za kwotę 184 500 zł brutto, opracuje warszawskie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Jacek Nawrocki i Rail-Projekt.
-
Czy będzie parking przy Jagiellońskiej?
Internauci powiedzieli „tak”. Zdecydowana większość respondentów poparła naszą ideę wcześniejszego uruchomienia parkingu P+R na ul. Jagiellońskiej.
-
Jak działała komunikacja
Relacjonowaliśmy, jak sprawdzały się przygotowane przez ZTM rozwiązania. Na bieżąco mogli Państwo dowiedzieć się m.in. jak wielu pasażerów podróżowało na cmentarze, które linie komunikacyjne były najbardziej oblegane, czy były wolne miejsca na parkingach P+R, czy wielu podróżnych odwiedzało POP-y, korzystało z pomocy informatorów i innych udogodnień.
-
Wspominamy tych, którzy odeszli
Zgodnie z tradycją, przed dniem Wszystkich Świętych, delegacja Zarządu Transportu Miejskiego odwiedziła jedną z najstarszych stołecznych nekropolii – Powązki, zapalając znicze na mogiłach osób, które związały swoje życie ze stołecznym transportem.
-
Szanujmy seniorów
20 października rozpoczęła się trzecia tegoroczna odsłona kampanii społecznej ZTM „Przyjacielu, ustąp miejsca”. Apelujemy o pomaganie osobom w podeszłym wieku, podróżującym komunikacją miejską. Pamiętajmy, że wobec czasu wszyscy jesteśmy równi. My też będziemy kiedyś seniorami i z pewnością będziemy oczekiwali życzliwości ze strony współpasażerów.
-
Dziękują za kompetencje i skuteczność
Pasażerowie odwiedzający Punkty Obsługi Pasażerów ZTM mogą liczyć na to, że zostaną fachowo i szybko obsłużeni. Nasi pracownicy cierpliwie wysłuchają każdego klienta i postarają się skutecznie rozwiązać jego problemy.
-
Dlaczego samochody nie wjeżdżają na „WuZetkę”?
Mimo, że organizacja komunikacji miejskiej w rejonie Dworca Wileńskiego, z powodu budowy stacji metra, została „przewrócona do góry nogami”, autobusy i tramwaje na nowych trasach radzą sobie całkiem dobrze.
-
Szybsza komunikacja tramwajowa w zasięgu ręki
Skrócenie czasu podróży pasażerów, a przez to uatrakcyjnienie transportu zbiorowego dla mieszkańców Warszawy i aglomeracji to cele, jakie stawia sobie ZTM. Jednym z warunków ich realizacji jest dalsze uprzywilejowanie pojazdów komunikacji miejskiej.