-
W internetowej sieci
ZTM już od kilku lat stawia na nowoczesne, mobilne technologie sprzedaży biletów. Część biletów z taryfy ZTM można kupić on-line, korzystając z usługi e-WKM, uruchomionej w czerwcu 2010 roku. Takiej możliwości nie mają jeszcze pasażerowie wielu europejskich miast, m.in. Amsterdamu, Madrytu, Paryża czy Berlina.
-
Czystość autobusów podczas mrozów
Zarząd Transportu Miejskiego regularnie przeprowadza kontrolę czystości pojazdów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości na przewoźników są nakładane kary. Jednak w okresie mrozów przewoźnicy nie myją autobusów i nie są za to karani.
-
Na ulicy i w pojeździe
Biletomaty – sprzedają bilety w nocy i w dzień. Stoją na ulicach – na przystankach, ważnych węzłach komunikacyjnych i przy wejściu do stacji metra. Znajdują się w nowoczesnych pociągach, tramwajach i autobusach. Dzięki nim zakup biletu komunikacji miejskiej stał się w Warszawie znacznie prostszy. I co najważniejsze – ich liczba stale wzrasta.
-
Komunikacja podczas silnych mrozów
Zarząd Transportu Miejskiego w okresie zimowym, a dodatkowo w związku z silnymi mrozami wprowadził udogodnienia dla pasażerów.
-
Wizytówki ZTM
Punkty Obsługi Pasażerów, to jedne z wizytówek firmy, które towarzyszą mieszkańcom stolicy od czasów utworzenia ZTM, czyli od 20 lat. Wszyscy pasażerowie odwiedzający POP-y mogą liczyć na to, że zostaną fachowo i szybko obsłużeni, a pracownicy pomogą im w zakupie odpowiedniego rodzaju biletu, udzielą wyczerpujących informacji oraz wyjaśnią wątpliwości.
-
Wystawa „bo liczy się CZŁOWIEK” dłużej
W Parku Sztuki Młociny – do 29 lutego 2012 roku – można oglądać wystawę „bo liczy się CZŁOWIEK”. Wystawa, zorganizowana przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie i Fundacja Ekonomiczna Polska – Afryka Wschodnia cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego podjęto decyzję o jej przedłużeniu. Zapraszamy.
-
Bilety ZTM – bliżej, niż myślisz…
Czy zakup biletu w stolicy to skomplikowana sprawa? Gdzie i w ilu punktach można je nabyć? Za pośrednictwem jakich urządzeń zapłacimy za przejazd? Odpowiedzi na te wszystkie pytania będzie można uzyskać podczas kampanii ZTM pod hasłem „Bilety ZTM – bliżej, niż myślisz”. To pierwsza tego typu akcja, informująca turystów i mieszkańców o możliwościach zakupu biletów w stolicy. A dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii jest ich naprawdę wiele.
Z roku na rok coraz więcej. -
Przypominamy: zwróć niewykorzystany bilet
16 lutego br. to ostateczny termin zwrócenia biletów obowiązujących w ramach „starej” taryfy, które nie zostały wykorzystane.
-
Trzy firmy chcą dzierżawić wiaty
Zarząd Transportu Miejskiego otworzył 30 stycznia oferty w konkursie na dzierżawę prawie 500 wiat należących do niedawna do firmy Adpol. Wpłynęły trzy ważne oferty. Dzierżawca zostanie więc wybrany w drodze aukcji elektronicznej.
-
Bądź na bieżąco – korzystaj z portalu głosowego
Informacyjny portal głosowy Zarządu Transportu Miejskiego będzie, od 1 marca br., obsługiwany przez firmę PRIMESPEECH Łukasz Brocki. Firma wygrała przetarg (ogłoszony 27 grudnia 2011 roku) na świadczenie usługi portalu głosowego w ramach Infolinii ZTM.