Nowy Elektroniczny System Kolejkowy w Punkcie Obsługi Pasażerów – ZTM Warszawa

Nowy Elektroniczny System Kolejkowy w Punkcie Obsługi Pasażerów

terminal wydający numerki kolejkowe w Punkcie Obsługi Pasażerów

Z przyjemnością informujemy, że w 5 Punktach Obsługi Pasażerów (Grochowska, Dw. Wileński, Centrum, Ratusz Arsenał, Młociny) działa elektroniczny system kolejkowy, który znacząco usprawni obsługę.

Co oferuje nowy system?

Elektroniczny system kolejkowy to nowoczesne narzędzie, które pozwala:

Elektroniczny System Kolejkowy ułatwia życie

Dzięki wprowadzeniu w Punktach Obsługi Pasażerów Elektronicznego Systemu Kolejkowego – klienci szybciej i sprawniej załatwią swoje sprawy.

Korzyści z wprowadzenia nowego elektronicznego Systemu Kolejkowego:

Jak to działa – krok po kroku

  1. Po wejściu do Punktu Obsługi Pasażerów podejdź do urządzenia z ekranem dotykowym.
  2. Wybierz kategorię sprawy, którą chcesz załatwić (np. bilety, karta miejska).
  3. Otrzymasz numer biletu – wydrukowany na papierze – który umożliwi Ci śledzenie postępu w kolejce na ekranach w poczekalni.
  4. Gdy Twój numer zostanie wywołany, udaj się do wskazanego stanowiska.

Dzięki nowemu systemowi obsługa w naszym urzędzie będzie szybsza, wygodniejsza, sprawniejsza i bardziej przyjazna dla mieszkańców.

okienka w Punkcie Obsługi Pasażerów

Ostatnia aktualizacja 31 grudnia 2024

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.