Wykonawca przygotował założenia dla budowy nowego parkingu Parkuj i Jedź przy stacji metra Bródno. Można jeszcze zgłosić własne uwagi, wypełniając specjalną ankietę.
Parking planowany jest w sąsiedztwie skrzyżowania ulicy Rembielińskiej z L. Kondratowicza. Jego lokalizacja i parametry są zapisane w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Ma służyć kierowcom, chcącym przesiąść się do metra na ostatniej stacji linii M2 w prawobrzeżnej Warszawie czyli Bródno. Przy parkingu zapewnione zostało również miejsce, które kupcy będą mogli zagospodarować na bazar.
Wykonawca koncepcji proponuje dwa budynki, połączone podziemnym przejazdem, w których będzie łącznie 475 postojowych, w tym m.in. miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych i punkty do ładowania aut elektrycznych. Projektanci zadbali też o potrzeby rowerzystów, planując dla nich 116 miejsc.
Parking P+R Bródno będzie przyjazny środowisku naturalnemu. Na dachach obu budynków, wchodzących w skład parkingu zostaną planowane jest zasadzenie roślin, dzięki czemu powstanie strefa odpoczynku dla mieszkańców. Dodatkowo, na dachu budynku A mają być zamontowane panele fotowaltaiczne, a na budynku B proponowany jest skatepark oraz siłownia na wolnym powietrzu, tzw. street workout.
W pobliżu parkingu pozostanie też bazarek. Zarząd Transportu Miejskiego odstąpił część nieruchomości, przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego na parking. Zagospodarowanie tej części terenu będzie po stronie kupców.
Z tymi pomysłami można się zapoznać, śledząc relację ze spotkania informacyjnego, które było przeprowadzone na Facebooku.
Można też zgłosić własne pomysły i uwagi na temat zaproponowanych rozwiązań, wypełniając anonimową ankietę.
Opublikowano 25 listopada 2020
Ostatnia aktualizacja 9 kwietnia 2021