Pracownicy operatorów świadczących usługi w ramach Warszawskiego Transportu Publicznego odgrywają kluczową rolę w stołecznej komunikacji . To dzięki nim setki tysięcy pasażerów dociera do swoich biur, szkół i wielu innych miejsc w Warszawie i aglomeracji. Już trzeci raz najlepsi z nich otrzymają tytuł „Osobowość Warszawskiego Transportu Publicznego Przyjazna Pasażerom”.
Konkurs przeznaczony jest dla etatowych pracowników firm, z którymi ZTM ma zawarte umowy na świadczenie usług przewozowych. Mogą wziąć w nim udział pracownicy, którzy budują pozytywny wizerunek WTP poprzez wzorowe wykonywanie swoich obowiązków związanych bezpośrednio z obsługą pasażerów (m.in. kierowcy, motorniczowie, kierownicy pociągów czy dyżurni metra).
Pracodawca typuje kandydatów do Konkursu, oceniając ich szczególne osiągnięcia, dyscyplinę pracy, zaangażowanie, stosunek do pasażerów, współpracowników i przełożonych. Wyboru laureatów dokona Kapituła złożona z przedstawicieli ZTM oraz m.st. Warszawy, której przewodniczyć będzie Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego. Przyznane zostaną trzy nagrody – za zajęcie I, II i III miejsca.
Termin przesyłania zgłoszeń upływa 31 marca 2020 r. Więcej informacji na temat Konkursu oraz szczegółowe warunki uczestnictwa znajdują się w regulaminie zamieszczonym pod poniższymi linkami.
Opublikowano 10 lutego 2020
Ostatnia aktualizacja 11 lutego 2020