„Nie daj się oskubać” – to hasło przewodnie kampanii społecznej zwracającej uwagę na wzmożoną aktywność kieszonkowców w okresie przedświątecznym. Plakaty i spoty z poradami, jak nie dać się „oskubać” będą towarzyszyły pasażerom komunikacji miejskiej od 11 do 24 grudnia.
Dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął kolejną odsłonę cyklicznej kampanii „Nie daj się oskubać”. Jej celem jest zwrócenie uwagi pasażerów komunikacji miejskiej na większą aktywność kieszonkowców w przedświątecznym okresie.
ZTM – we współpracy z Wydziałem Wywiadowczo-Patrolowym Komendy Stołecznej Policji – opracował zasady, których przestrzeganie utrudni kieszonkowcom „pracę”:
- zamkniętą torebkę trzymaj zawsze przed sobą
- noś przy sobie tylko niezbędną gotówkę
- nie pokazuj zawartości portfela
- nie noś portfela w tylnych kieszeniach spodni
- nie noś portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania.
Od 11 do 24 grudnia plakaty z poradami, jak nie dać się „oskubać” będą eksponowane w autobusach, tramwajach, pociągach metra i Szybkiej Kolei Miejskiej. Spoty będą wyświetlane na monitorach w pojazdach komunikacji miejskiej oraz na ekranach na stacjach metra.
Partner strategiczny kampanii – Komenda Stołeczna Policji Wydział Wywiadowczo-Patrolowy
Partnerzy medialni kampanii – www.kampaniespoleczne.pl, radio Kampus, TVN Warszawa
Partnerzy kampanii – Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie
Opublikowano 11 grudnia 2015
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019