Zarząd Transportu Miejskiego zmienił układ niektórych zakładek w menu na stronie internetowej. Dzięki temu wyszukiwanie informacji stało się prostsze i wygodniejsze.
Na stronie internetowej Zarządu Transportu Miejskiego wprowadzone zostały zmiany w układzie zakładek wchodzących w skład menu. Informacje znajdujące się w niektórych zakładkach zostały uporządkowane. Dzięki temu liczba zakładek została ograniczona. Pozwoli to na sprawniejsze wyszukanie informacji.
Najważniejsze zmiany:
– w zakładce „bilety i opłaty” zostały zebrane wszystkie informacje na temat rodzajów i cen biletów oraz uprawnień do ulg. Szczególnie przydatną funkcją jest wyszukiwarka ulg. W zakładce znalazły się także informacje o wszystkich ofertach z zakresu integracji taryfowej, jakie ZTM proponuje pasażerom np. oferta „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” czy „Bilety ZTM w gminach”,
– w zakładce „karta miejska” można znaleźć informacje na temat działania Warszawskiej Karty Miejskiej oraz Karty Warszawiaka. Nadal można złożyć elektroniczny wniosek o wydanie karty,
– w zakładce „informacje” dostępne są informacje o aktualnych zmianach tras, funkcjonowaniu komunikacji oraz konsultacjach społecznych,
– zakładka „przepisy i regulaminy” zawiera podstawy prawne działalności Zarządu Transportu Miejskiego oraz przepisy porządkowe i regulamin przewozu,
– dla osób korzystających z samochodów przydatną jest zakładka „parkingi parkuj i jedź”, w której znajdują się informacje o lokalizacji i stopniu wykorzystania P&R,
– w zakładce „kontakt” powstał zbiór najczęściej zadawanych pytań, które pomogą w szybkim znalezieniu odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.
Mamy nadzieję, że zmiany te ułatwią korzystanie z naszej strony internetowej.
Opublikowano 4 lutego 2015
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019