Dziękują za kompetencje i skuteczność – ZTM Warszawa

Dziękują za kompetencje i skuteczność

Pasażerowie odwiedzający Punkty Obsługi Pasażerów ZTM mogą liczyć na to, że zostaną fachowo i szybko obsłużeni. Nasi pracownicy cierpliwie wysłuchają każdego klienta i postarają się skutecznie rozwiązać jego problemy. Indywidualne podejście przynosi efekty – wzrasta liczba podziękowań a skarg jest coraz mniej.

Wysoka jakość obsługi to priorytet ZTM. W ośmiu działających POP-ach do dyspozycji klientów jest codziennie kilkudziesięciu gruntownie przeszkolonych pracowników, którzy sprzedają i zwracają bilety, przyjmują odwołania za wezwania wystawione za jazdę bez biletu oraz skargi i wnioski, kodują i przekodowują bilety na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej. Każdy z nich, przed podjęciem pracy, musi przejść szereg szkoleń i zdać egzaminy m.in. ze znajomości przepisów i taryfy biletowej.

Dokładamy wszelkich starań, żeby pasażerowie opuszczali nasze placówki zadowoleni. Dlatego monitorujemy i wnikliwie analizujemy wszelkie wpływające do nas sygnały. Liczba skarg jest śladowa. W sierpniu br. na 486 skarg i wniosków zaledwie 0,4 proc. dotyczyło POP-ów. Miesiąc wcześniej ta statystyka była jeszcze lepsza, ponieważ nie wpłynęła żadna skarga na pracowników obsługi (ogółem przesłano 256 skarg i wniosków).

Nasze działania przynoszą widoczne efekty. Najlepiej świadczą o tym maile i listy z podziękowaniami za wysoki standard obsługi wpływające do ZTM za pośrednictwem poczty i Infolinii. Zarówno od instytucji – (poniżej publikujemy pismo otrzymane z kancelarii prezydenta RP), jak i indywidualnych pasażerów.

podziękowaniepdf (37 KB)

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.