Większość materiałów promocyjnych związanych z budową II linii metra przygotowana została z myślą o młodych pasażerach. Zostały wybrane tak, aby towarzyszyły im na co dzień. Kubek, zeszyt i kolorowe flamastry, smycz z kluczami, specjalna taśma, do której bezpiecznie można przypiąć „komórkę”, koszulka, pendrive – te przedmioty będą praktycznymi „nośnikami” świadomości o ważnej inwestycji i o tym, że jej realizacja jest możliwa także dzięki przynależności Polski do Unii Europejskiej.
Materiały promocyjne są jedną z form przygotowania najmłodszych pasażerów do korzystania z komunikacji publicznej. W dorosłym życiu zdecydują, co wybrać – samochód, czy szybką i ekologiczną komunikację miejską. „Gadżety” pełnią rolę edukacyjną i informacyjną – na okładkach zeszytów umieszczone zostaną ciekawe informacje o metrze w Warszawie, inne przedmioty „podpowiadają” np. jakie stacje są planowane na centralnym odcinku drugiej „nitki” podziemnej kolejki.
„Gadżety” są zachętą do zdobywania wiedzy o inwestycji, która zmieni codzienne życie warszawiaków – w trakcie budowy oraz po jej zakończeniu. Skłonią do wizyt w punktach informacyjnych i udziału w akcjach, poprzez które ZTM będzie informował mieszkańców o inwestycji i postępach prac oraz popularyzował korzystanie z komunikacji miejskiej.
Materiały takie jak koszulki, kubki, smycze są typowym elementem kampanii promocyjnych, wykorzystywanym na całym świecie. Wybrane „gadżety” są cały czas w modzie. Wystarczy wyjść na ulice, aby zobaczyć, że stałym elementem stroju młodych ludzi (i nie tylko) są smycze. Bardzo chętnie noszone są także koszulki z logotypami, nie tylko firmowymi, ale także nawiązującymi do ważnych wydarzeń. A takim wydarzeniem jest niewątpliwie budowa II linii metra.
Opublikowano 27 lipca 2010
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019