Przy okazji weekendowych zakupów w centrach handlowych warszawiacy wyrobili ponad 10,5 tysiąca osobistych kart miejskich.
Mobilne punkty personalizacji ZTM pojawiały się od 21 sierpnia w weekendy w największych warszawskich i podwarszawskich centrach handlowych – Arkadia, GH Bemowo, CH Warszawa Wileńska, Złotych Tarasach, Galerii Mokotów. Akcję zakończyło 18 października Centrum Handlowe Maximus w Nadarzynie. W każdym z centrów handlowych mobilny punkt ZTM działał przez trzy dni.
Dzięki dobrej współpracy Zarządu Transportu Miejskiego z większymi centrami handlowymi pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej mogli bez pośpiechu, w przerwie na zakupy wypełnić wniosek oraz wykonać bezpłatnie zdjęcie do spersonalizowanej karty.
Akcji towarzyszyła kampania reklamowa. Ich elementami były spoty w telewizji regionalnej, bilbordy, plakaty zamieszczone w warszawskich urzędach dzielnic, a także bannery na stronach internetowych.
Zapraszamy w sobotę (24 października) do podziemi CH Blue City. Mobilny punkt ZTM będzie działał podczas imprezy Women’s Day od godziny 10 do 20. Wszyscy chętni będą mogli wypełnić wniosek o wydanie osobistej karty miejskiej i bezpłatnie wykonać do niej zdjęcie. Wystarczy mieć przy sobie dokument potwierdzający tożsamość. Kartę będzie można odebrać w wybranym Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM lub za pośrednictwem poczty.
Bilety do nabycia na stronie serwisu Eventim.
Opublikowano 21 października 2009
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019