Coraz większa liczba pasażerów komunikacji miejskiej posiada już spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską. Z oferty Zarządu Transportu Miejskiego skorzystało do tej pory ponad 300 tysięcy osób.
To efekt kampanii ZTM, która ma na celu ułatwienie procesu wyrabianiu kart. By wyjść naprzeciw pasażerom, mobilne punkty personalizacji z możliwością zrobienia bezpłatnego zdjęcia do karty, były uruchamiane w 11 podwarszawskich gminach. Potem nie zabrakło ZTM na piknikach, innych imprezach masowych, w centrach handlowych, a także w szkołach. Z Zarządem Transportu Miejskiego rozpoczęli pracę styliści Gadu Gadu, Gazety Wyborczej, Narodowego Centrum Kultury , którzy stworzyli ekskluzywne WKM, dostępne przez bardzo krótki czas. Dla artystów amatorów na stronie internetowej ZTM pojawił się tzw. kreator, dzięki któremu można samemu zaprojektować swoją kartę.
Poza Punktami Obsługi Pasażerów zarząd uruchomił dodatkowe centra personalizacji – na Dworcu Wschodnim oraz w siedzibie ZTM przy ul. Senatorskiej, a obecnie na węźle komunikacyjnym Młociny .
Pierwsze 100 tysięcy WKM pasażerowie wymienili jeszcze przed wakacjami. 200-tysięczna karta została wyrobiona na początku września. Dzisiaj w Warszawie są już 303 tysiące posiadaczy osobistej WKM .
Zainteresowanie WKM jest tak duże, że kolejne punkty mobilne pojawią się w następnych gminach podwarszawskich oraz w kolejnych szkołach.
Opublikowano 4 listopada 2009
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019