Gadżety będą wykorzystywane w trakcie licznych imprez promujących nie tylko rejsy tramwajem wodnym czy kursy konnym omnibusem, ale promujących także całą komunikację miejską.
ZTM czeka na oferty firm, które dostarczą m.in. piłki plażowe, zabawki frisbee, maty plażowe, breloki, płaszcze przeciwdeszczowe, kredki, zakładki do książek czy czapki z daszkiem. Większość z nich jest związana z rekreacją i aktywnym wypoczynkiem. W związku z tym będą miały za zadanie wypromować markę warszawskich linii turystycznych.
Warto wspomnieć również to, że oferta tramwajów wodnych, omnibusów konnych czy promów skierowana jest głównie do rodzin z dziećmi. Cieszy się również ogromnym zainteresowaniem grup zorganizowanych takich jak wycieczki szkolne czy grupy dzieci i młodzieży biorących udział w akcji „Lato w mieście”. W związku z tym zdecydowana większość gadżetów została zamówionych właśnie z myślą o dzieciach.
Otwarcie ofert w przetargu odbędzie się 26 października. Decydującym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
Z tegorocznej oferty linii turystycznych ZTM skorzystało ponad 60 tysięcy osób. Ponad 21 tysięcy pasażerów zabrał na pokład pływający po Wiśle tramwaj wodny „Wars”. Około 7 tysięcy turystów i warszawiaków odbyło przejażdżkę konnymi omnibusami po Starówce. Kilkanaście tysięcy pasażerów przewiozła tramwajowa linia „T”. Z wielotygodniowym wyprzedzeniem sprzedane zostały wszystkie bilety na weekendowe rejsy do Serocka. Dużym powodzeniem cieszyły się także bezpłatne promy łączące brzegi Wisły.
Opublikowano 21 października 2009
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019