Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (4-letni przy wykształceniu wyższym)
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze merytorycznym w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty i w prowadzeniu składu chronologicznego
- znajomość przepisów Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość zasad funkcjonowania EZD RP w administracji
- dobra znajomość spraw związanych z organizacją i nadzorem procesu obiegu dokumentów
- umiejętność sporządzania zestawień, rejestrów, analiz i rozliczeń
- umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- zdolność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego
- zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- doświadczenie w prowadzeniu procesów zamówień publicznych
- znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór, prowadzenie składu chronologicznego w ZTM, w tym dbałość o porządek i systematyzację dokumentów, przekazywanie pism do archiwum zakładowego, przegląd dokumentacji składu oraz odpowiednie jej rozdzielanie
- przyjmowanie oraz selekcja korespondencji wpływającej do ZTM
- rejestrowanie i dekretacja korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych i sekretariatów
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
- obsługa telefoniczna interesantów
- bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach dotyczących wykonywanej pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- dodatek stażowy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeni rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
- ruchomy czas pracy
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynkudzieci, pożyczki)
- opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
- możliwość wykupienia kart sportowych
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
- pracę z zespołem profesjonalistów
- partnerską komunikację
- pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
- możliwość udziału w akcjach społecznych
Termin składania ofert: 28 lutego 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: