Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (3-letni przy wykształceniu wyższym)
- minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy przy nadzorze lub rozliczaniu lub sporządzaniu umów
- podstawowa znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- samodzielne prowadzenie spraw związanych z weryfikacją i kontrolowaniem dokumentacji w ramach realizowanych zadań
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe – zarządzanie, prawo, administracja, finanse, ekonomia lub pokrewne
- prawo jazdy kat. B – kierowanie samochodem służbowym
- znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami
- znajomość zasad sporządzania i prowadzenia umów
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z ochroną fizyczną osób i mienia na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w szczególności parkingach Parkuj i Jedź, w tym m.in.: przygotowanie dokumentacji dot. udzielenia zamówienia publicznego, sporządzanie zapotrzebowania na ochronę oraz rozliczanie kontraktu
- rozliczanie dochodów z systemu pobierania opłat na parkingach Parkuj i Jedź (P+R)
- prowadzenie rejestru oraz wprowadzanie do programu SWW Kierowcy wezwań wystawionych na parkingach P+R
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką kluczami do obiektów
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne w ramach prawa zamówień publicznych.
- opiniowanie, wdrażanie oraz nadzorowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych i technicznych
- współpraca z pracownikami Działu, innymi komórkami ZTM i/lub podmiotami zewnętrznymi przy realizacji powierzonych zadań
Termin składania ofert: 31 stycznia 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: