Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum trzyletni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany)
- umiejętność wykorzystania przepisów ustaw: O publicznym transporcie zbiorowym, Prawa przewozowego, Ustawy o transporcie drogowym, Ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów wykonawczych, Prawa Zamówień Publicznych
- znajomość topografii Warszawy i okolicznych powiatów
- dobra obsługa programów biurowych MS Office
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: Transport, Logistyka
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z analizami funkcjonowania systemów transportowych lub organizacji przewozów pasażerskich
- umiejętność prowadzenia spraw związanych z funkcjonowaniem systemów transportowych
- znajomość Ustawy o transporcie kolejowym i przepisów wykonawczych
- znajomość układu komunikacyjnego na terenie aglomeracji warszawskiej
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw dot. funkcjonowania linii lokalnych, a w szczególności organizacja zamówień publicznych w zakresie wyboru operatorów tych linii
- przygotowywanie Porozumień międzygminnych dot. zapewnienia obsługi komunikacyjnej mieszkańców
- przygotowywanie analiz oceniających funkcjonowanie układu komunikacyjnego w aglomeracji warszawskiej
- prowadzenie kontroli przestrzegania umów przez przewoźników i operatorów oraz uczestnictwo w wizjach dotyczących WTP w terenie
- współpraca przy przygotowaniu stałych, okresowych i doraźnych zmian w zakresie organizacji komunikacji zbiorowej
- współpraca z przewoźnikami, operatorami, biurami projektowymi, zarządami dróg, organami jednostek samorządowych w zakresie organizacji i funkcjonowania komunikacji zbiorowej
- udział w spotkaniach dotyczących problematyki komunikacji miejskiej
- opracowywanie referatów i prezentacji dotyczących funkcjonowania transportu zbiorowego w metropolii warszawskiej
- rozpatrywanie i przygotowywanie spraw pod względem merytorycznym, wynikających ze skarg, uwag i wniosków zgłaszanych przez pasażerów, interpelacji radnych, członków organizacji samorządowych
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZTM w zakresie realizowanych zadań wspólnych oraz wymagających wzajemnych uzgodnień
- dystrybucja tworzonych materiałów do właściwych komórek organizacyjnych ZTM, operatorów i współpracujących gmin
Termin składania ofert: 20 stycznia 2025 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: