Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum roczny udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany)
- znajomość układu komunikacyjnego na terenie aglomeracji warszawskiej
- znajomość topografii Warszawy
- umiejętność sporządzania analiz i rozliczeń
- umiejętność redagowania umów cywilno-prawnych
- umiejętność prowadzenia korespondencji
- dobra znajomość programów biurowych MS Office
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżący nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Systemu Sprzedaży Biletów w szczególności automatów biletowych
- weryfikacja poprawności danych sprzedażowych wraz z kontrolą systemów informatycznych operatorów urządzeń sprzedażowych w zakresie kompletności danych
- nadzorowanie prawidłowości realizowanych umów
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, analiz, podsumowań, raportów
- prowadzenie baz danych oraz statystyk stałych i okresowych
- organizacja oraz nadzór nad akcjami informacyjnymi w związku z wprowadzanymi zmianami komunikacyjnymi i taryfowymi
- bieżąca kontrola funkcjonowania lokalnego transportu zbiorowego oraz prawidłowej obsługi pasażera
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZTM w zakresie realizowanych zadań wspólnych oraz wymagających wzajemnych uzgodnień
- rozpatrywanie i przygotowywanie spraw pod względem merytorycznym, wynikających ze skarg, uwag i wniosków zgłaszanych przez pasażerów, interpelacji radnych i organizacji samorządowych
Termin składania ofert: 17 października 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: