Data ogłoszenia: 18 września 2024
Termin składania ofert/wniosków: 8 października 2024, 11:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Przedmiot Zamówienia obejmuje zakres podstawowy i zakres opcjonalny.
Zakres podstawowy Przedmiotu Zamówienia
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji urządzeń oświetleniowych
(oprawy wraz z instalacjami i urządzeniami rozdzielczymi) w zakresie oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego na 7
stacjach i w 9 tunelach szlakowych I linii metra w Warszawie. - Przedmiot Zamówienia nie obejmuje pełnienia nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
(Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), w czasie realizacji modernizacji urządzeń oświetleniowych (oprawy wraz z instalacjami i
urządzeniami rozdzielczymi) w zakresie oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego na 7 stacjach i w 9 tunelach
szlakowych I linii metra w Warszawie (zwanych dalej: „Modernizacją”). Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), w czasie realizacji Modernizacji będzie wykonywane na
podstawie Prawa Opcji, zgodnie z postanowieniami § 12. - Przedmiot Zamówienia należy wykonać w oparciu i zgodnie z Zakresem i Formą dokumentacji projektowej, stanowiącą Załącznik
nr 1 do SWZ, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SWZ.
Zakres opcjonalny Przedmiotu Zamówienia (Prawo Opcji) - W ramach zakresu opcjonalnego (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapisami § 12 wzoru Umowy) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: nadzoru autorskiego. - W ramach nadzoru autorskiego, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) udziału w spotkaniach, komisjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego lub kierownika budowy;
Wykonawca otrzyma wezwanie z wyprzedzeniem minimum 24 – godzinnym. Zamawiający przewiduje do 20 pobytów (spotkań,
komisji, narad koordynacyjnych) w trakcie trwania realizacji Modernizacji,
2) nadzoru nad prawidłowością realizacji Modernizacji pod względem zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i
użytkowych z dokumentacją projektową,
3) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na żądanie Zamawiającego lub
kierownika budowy, 4) uzgadniania z Zamawiającym lub kierownikiem budowy możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz wprowadzenie tych rozwiązań do dokumentacji projektowej 5) oceny wyników badań materiałów i elementów budowlanych, 6) wykonywania innych obowiązków wynikających z prawa budowlanego. - Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z Prawa Opcji, o którym mowa w § 12 wzoru Umowy najpóźniej w terminie
36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (zakres podstawowy) tj. w okresie trwania
rękojmi, o której mowa w § 4 wzoru Umowy. Po upływie tego terminu Prawo Opcji wygasa. - Nadzór autorski rozpocznie się w dacie określonej w wezwaniu skierowanym przez Zamawiającego, nie wcześniej niż z dniem
rozpoczęcia realizacji Modernizacji i skończy się z dniem zakończenia realizacji Modernizacji ostatniego z Obiektów. - Szczegóły dotyczące skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji reguluje § 12 wzoru Umowy.
. Przed złożeniem Oferty Zamawiający zaleca udział w nieobowiązkowej wizji lokalnej – szczegóły określa SWZ.
Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej pod
adresem:https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/notice/public/142184/details
Ostatnia aktualizacja 11 października 2024