W dniu 5 kwietnia 2016 r. odbyło się otwarcie ofert w przetargu na budowę trasy tramwajowej na Nowodwory (odc. pętla Tarchomin Kościelny – Nowodwory). Wykonawca będzie miał 8 miesięcy na realizację zamówienia od czasu podpisania umowy.
W przetargu oferty złożyli:
1. Wykonawcy występujący wspólnie:
a) ZUE S.A.
b) Strabag sp. z o.o.
netto: 25 692 483,89 zł brutto: 31 601 755,18 zł
2.Wykonawcy występujący wspólnie:
a) Trakcja PRKiI S.A.
b) Comsa SA.
c) AB Kauno Tiltai
netto: 23 999 028,90 zł brutto: 29 518 805,55 zł
3. Wykonawcy występujący wspólnie:
a) BUDIMEX S.A.
b) Zakład Sieci i Zasilania sp. z o.o.
c) KZN RAIL sp. z o.o.
netto: 29 287 884,72 zł brutto: 36 024 098,21 zł
4. Wykonawcy występujący wspólnie:
a) Mostostal Warszawa S.A.
b) Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR-KRAK sp. z o. o.
c) ELEKTROBUDOWA S.A.
netto: 30 555 656,30 zł brutto: 37 583 457,25 zł
5. Wykonawcy występujący wspólnie:
a) Balzola Polska sp. z o.o.
b) Construcciones y Promociones Balzola, S.A.
c) TAUMER sp. z o.o.
netto: 26 362 631,26 zł brutto: 32 426 036,44 zł
6. Wykonawcy występujący wspólnie:
a) Skanska S.A.
b) Skanska SK a.s.
c) Skanska a.s.
netto: 28 399 000,00 zł brutto: 34 930 770,00 zł
7. TOR-KAR-SSON sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa netto: 26 363 025,39 zł brutto: 32 426 521,23 zł
Zakres zamówienia
Wykonawca wybrany w przetargu będzie miał za zadanie budowę trasy tramwajowej o długości ok. 1,5 km w ciągu ul. Światowida na odcinku: Tarchomin Kościelny (wcześniej pętla Mehoffera) – ul. Strumykowa. W ramach zamówienia wykonane zostaną 4 perony przystankowe zlokalizowane na skrzyżowaniach ulic Światowida z H. Ordonówny i M. R. Stefanika. Zakres zamówienia obejmuje m.in. roboty branży konstrukcyjnej, torowej, drogowej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej, wykonanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowlanych oraz wdrożenie projektu docelowej organizacji ruchu.
Zamówienie przewiduje m.in.:
- budowę budynku stacji prostownikowej trakcyjnej „Nowodwory” wraz z wyposażeniem w urządzenia elektroenergetyczne oraz budowę układu kablowego;
- budowę torowiska o konstrukcji bezpodsypkowej z zabudową asfaltową lub trawiastą (w zależności od lokalizacji);
- przebudowę ul. Światowida oraz zmiany układu drogowego wynikające z budowy trasy tramwajowej (przebudowę istniejących skrzyżowań, ciągów pieszych i rowerowych itp.);
- budowę lub przebudowę elementów elektroenergetycznych, takich jak m.in. przewody, konstrukcje nośne, konstrukcje wsporcze, punkty zasilające i powrotne, kable trakcyjne, światłowodowe i sterownicze, przyłącza energetyczne i oświetlenia ulicznego;
- budowę i przebudowę odwodnienia jezdni i torowiska wraz z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji;
- budowę i przebudowę sygnalizacji świetlnej;
- przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej znajdującej się w kolizji z budowaną trasą tramwajową, w tym m.in.: sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, kabli elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, sieci c.o. i gazowych, instalacji oświetlenia ulicznego, itp.;
- budowę oraz zagospodarowanie peronów przystankowych, m.in. oświetlenie, instalację elektryczną zasilania biletomatów, monitoringu miejskiego
- zagospodarowanie terenu, w tym zagospodarowanie zieleni.
Zamówienie jest częścią projektu pn.:. „Budowa wybranych odcinków tras tramwajowych w Warszawie wraz z zakupem taboru” zgłoszonego do dofinasowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020
Opublikowano 5 kwietnia 2016
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019