Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w obszarze kierunków technicznych, administracji, zarządzania
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze eksploatacji obiektów budowlanych
- prawo jazdy kat. B
- samodzielne prowadzenie spraw
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- znajomość regulacji prawnych w obszarze merytorycznym
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- wiedza w obszarze instalacji budynkowych (m.in. elektroenergetycznych, teletechnicznych, automatyki budynkowej sanitarnych, ppoż.)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie w obszarze kierunków technicznych (w szczególności budownictwo, energetyka, elektryka, telekomunikacja lub pokrewne), zarządzanie nieruchomościami, ochrona środowiska
- uprawnienia budowlane
- świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV
- minimum rok doświadczenia w kierowaniu zespołem
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zamówień oraz nadzorem nad ich realizacją
- znajomość regulacji prawnych, w szczególności prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami oraz prawa
- zamówień publicznych
- znajomość zasad sporządzania umów
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy
- umiejętność współpracy z podległymi pracownikami, firmami zewnętrznymi i użytkownikami administrowanych obiektów
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość
- o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
- gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie podległym zespołem (delegowanie zadań, nadzór, kontrola)
- nadzór, eksploatacja oraz kontrola obiektów, systemów i instalacji budynkowych, znajdujących się na obiektach
- administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, w szczególności parkingów Parkuj i Jedź oraz pętli autobusowych
- opracowywanie planów zadaniowych i finansowych, w tym nadzór nad realizacją budżetu
- podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych w obiektach
- administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZTM w zakresie wykonywanych zadań
Termin składania ofert: 28 grudnia 2023 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: