Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum pięcioletni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym wymagany 3 letni staż pracy)
- minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku w obszarze merytorycznym
- podstawowa znajomość obsługi dokumentów księgowych
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- umiejętność redagowania umów cywilno-prawnych
- umiejętność sporządzania analiz i rozliczeń
- umiejętność prowadzenia korespondencji
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: ekonomia, administracja, finanse
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie projektów umów i porozumień z kontrahentami oraz ich rozliczanie
- obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie dystrybucji biletów
- wystawianie not księgowych i faktur oraz tworzenie zestawień i podsumowań
- weryfikacja prawidłowości wystawiania i obiegu dokumentów finansowo-księgowych
- tworzenie raportów, analiz, zestawień oraz sprawozdań
- przygotowanie wniosków o wszczęcie procedury zamówienia przetargowego
- udzielanie odpowiedzi na odwołania i skargi pasażerów oraz telefoniczna obsługa pasażerów
Termin składania ofert: 3 listopada 2023 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: