Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum roczny udokumentowany ogólny staż pracy
- znajomość kodeksu cywilnego i kodeksu postępowania cywilnego
- umiejętność obsługi programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: prawo, administracja
- minimum roczne doświadczenie w obszarze merytorycznym
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- znajomość przepisów prawa przewozowego
- znajomość przepisów obowiązujących w komunikacji miejskiej
- sumienność, samodzielność, odpowiedzialność
- doskonała organizacja pracy własnej
- otwartość na zmiany i gotowość do doskonalenia zawodowego
- terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi i odwołania składane przez pasażerów
- przygotowywanie wniosków do dyrektora o umorzenie należności
- kompletowanie i archiwizowanie akt spraw rozpatrywanych przez dział
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta
- rejestrowanie danych osobowych (zbiór w formie papierowej oraz elektronicznej)
Termin składania ofert: 28 września 2023 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: