Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum dwuletni udokumentowany ogólny staż pracy
- minimum jeden rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub języka ukraińskiego
- znajomość obsługi kasy fiskalnej i terminali płatniczych
- znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- dyspozycyjność (praca zmianowa)
- zdolność radzenia sobie ze stresem
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: ekonomia, administracja
- znajomość układu komunikacyjnego m. st. Warszawy
- znajomość języka migowego
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sprzedaż wszystkich rodzajów biletów oraz rozkładów jazdy
- przyjmowanie biletów do zwrotów
- rozliczanie prowadzonej sprzedaży
- wystawianie faktur VAT
- obsługa opłat dodatkowych i opłat manipulacyjnych
- sporządzanie raportów dotyczących realizowanych zadań
- udzielanie pasażerom informacji z zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej w Warszawie
- przyjmowanie wniosków i skarg dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej w Warszawie
- personalizowanie Warszawskich Kart Miejskich
- wydawanie hologramów do Karty Warszawiaka
- wydawanie abonamentów mieszkańca w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego
Termin składania ofert: 12 grudnia 2022 roku, godz. 16:00
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: