Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum pięcioletni udokumentowany ogólny staż pracy, w tym min. trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze bezpośredniej sprzedaży bądź wsparcia sprzedaży
- doświadczenie w prowadzeniu projektów bądź udział w projektach
- doświadczenie w zakresie organizacji sprzedaży oraz procesów obsługi Klienta
- doświadczenie w tworzeniu/wdrażaniu oferty produktów i usług
- praktyczna znajomość MS Office
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- średniozaawansowana znajomość języka angielskiego
- dbałość o opinię własną i pracodawcy
- postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, europeistyka
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia standardów sprzedaży i obsługi Klienta
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży/bezpośredniej obsłudze Klienta
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres
- sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie
- gotowość do doskonalenia zawodowego
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- inicjowanie projektów oraz prowadzenie działań związanych z koordynacją, przygotowaniem i rozliczaniem projektów
- współpraca z partnerami projektów
- prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów
- prowadzenie badań, analiz związanych z projektami
- przygotowanie rekomendacji dotyczącej oferty ZTM oraz jej wdrożenie
- przygotowanie procesów sprzedaży, wsparcia i obsługi Klienta
Termin składania ofert: 22 grudnia 2022 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: