W warszawskich dzielnicach, z inicjatywy dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego, zostali powołani koordynatorzy do spraw komunikacji miejskiej. Znacznie ułatwi to współpracę i wymianę informacji między ZTM a urzędami dzielnic w kluczowych dla ich mieszkańców sprawach.
Zarząd Transportu Miejskiego współpracuje ściśle z warszawskimi dzielnicami. Opiniuje w nich projekty zmian w komunikacji miejskiej. Pracownicy ZTM, na zaproszenie urzędów, biorą również udział w otwartych spotkaniach z mieszkańcami dotyczących komunikacji miejskiej lub inwestycji komunikacyjnych. We współpracy z dzielnicami przygotowywane są także spotkania organizowane w ramach prowadzonych przez ZTM konsultacji społecznych. Dlatego tak ważne jest by w każdym urzędzie dzielnicy był jeden pracownik zajmujący się współpracą z ZTM. Znacznie uprości to proces wymiany informacji, uzyskania opinii lub podjęcia decyzji.
W ZTM odbyło się pierwsze spotkanie dyrektora zarządu z koordynatorami. Dyrektor przedstawił pracowników odpowiedzialnych m.in. za planowanie czasowych i stałych zmian w poszczególnych obszarach Warszawy, a także pracowników zajmujących się innymi, istotnymi z punktu widzenia dzielnic sprawami jak projektem wymiany wiat przystankowych czy rozszerzaniem sieci Punktów Obsługi Pasażerów i siecią biletomatów.
Opublikowano 16 kwietnia 2015
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019