Dane i telefony ZTM – ZTM Warszawa

Dane i telefony ZTM

Całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa19115 tel.: (22) 19115
Pod tym numerem konsultanci udzielą Państwu informacji o rozkładach jazdy, trasach i połączeniach, zmianach w komunikacji, cenach biletów i przepisach, obowiązujących ulgach, a także przyjmą Państwa zgłoszenie lub wniosek dotyczący jakości świadczonych usług, bądź konkretnego przewoźnika.

Dane adresowe:

Zarząd Transportu Miejskiego

ul. Grochowska 316/320
03-839 Warszawa

Adres e-mail:
ztm@ztm.waw.pl

CENTRALA ZTM:
22 45-94-100 (pon-pt, 8:00-16:00)

Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
/ZTMWARSZAWA/SkrytkaESP

windykacja: e-pop.wtp.waw.pl

Uwaga! Jest możliwość weryfikacji zadłużenia online. Wystarczy wejść na stronę ePOP ZTM Warszawa, kliknąć w zakładkę Sprawdź zadłużenie windykacyjne i zalogować się za pomocą np. przez bankowość elektroniczną bądź mObywatela.

W przypadku chęci przekazania przez telefon sugestii, zawiadomienia o niepokojącej sytuacji lub nieprawidłowości, uprzejmie prosimy o kontakt z Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa19115 pod całodobowym numerem (22) 19115.
Możliwy jest również kontakt za pomocą:


Komórka organizacyjna

Telefon

DZIAŁ WINDYKACJI
(wszystkie rozmowy z działem windykacji są rejestrowane)

22 27-84-910

faks:
22 45-94-209

formularz zgłoszeń:
e-POP

DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY

22 45-94-244

KANCELARIA ZTM

faks: 22 45-94-243

DZIAŁ KONTAKTU Z PASAŻEREM

22 27-84-901

DZIAŁ ORGANIZACJI PRZEWOZÓW

22 45-94-169

ZEZWOLENIA (na przewozy osób w krajowym transporcie drogowym)
ZAŚWIADCZENIA (na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego

UWAGA!
Zmiana miejsca składania wniosków – ul. Grochowska 316/320, pok. 3.07 oraz 3.12

22 45-94-320

DZIAŁ ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ KOMUNIKACYJNĄ
PARKINGI P+R, WĘZŁY PRZESIADKOWE

22 54-01-801

DZIAŁ KADR I SPRAW SOCJALNYCH
Dział Kadr i Spraw Socjalnych nie prowadzi rekrutacji na stanowiska kierujących pojazdami komunikacji miejskiej.
Prosimy o kontakt bezpośrednio z firmami przewozowymi.

22 45-94-190
22 45-94-215

REKRUTACJE, SZKOLENIA

22 45-94-165
22 45-94-294
22 45-94-379

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. BHP

22 45-94-119

DZIAŁ FINANSOWY

22 45-94-281

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

22 45-94-134

GŁÓWNY KSIĘGOWY

22 45-94-264

DZIAŁ ANALIZ

22 45-94-232

DZIAŁ SPRZEDAŻY

22 45-94-208
22 45-94-195
22 45-94-198

WTP BIZNES

DZIAŁ KONTROLI BILETÓW

22 45-94-150

DZIAŁ NADZORU PRZEWOZÓW
Dział Nadzoru Przewozów nie udziela informacji 
w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów,
bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy. Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 pod nr tel. 22 19115.

22 27-84-932

DZIAŁ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ

Dział Informacji Pasażerskiej nie udziela informacji 
w sprawach przepisów taryfowych, regulaminów,
bieżących utrudnień komunikacyjnych oraz rozkładów jazdy. Informacje dostępne są w Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 pod nr tel. 22 19115.

Dowiedz się co zrobić, kiedy zgubisz bagaż.

22 45-94-335

DZIAŁ PRAWNY

22 45-94-214

DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

22 45-94-224

DZIAŁ EKONOMICZNY

22 45-94-172

DZIAŁ KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

22 45-94-117

22 45-94-349

DZIAŁ MARKETINGU

RZECZNIK PRASOWY

DZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA

22 45-94-180
22 45-94-297

DZIAŁ REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW

22 45-94-270

DZIAŁ DS. METRA WARSZAWSKIEGO

22 45-94-138

DZIAŁ ROZLICZEŃ INWESTYCJI
Sprawy dotyczące najmu powierzchni, lokali.

22 45-94-361

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

22 45-94-374

DYREKTOR PIONU INWESTYCJI

22 45-94-210

DYREKTOR PIONU ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNEGO

22 45-94-391

DYREKTOR PIONU PRZEWOZÓW

22 45-94-301

DYREKTOR PIONU HANDLOWEGO

22 45-94-227

DYREKTOR PIONU EKONOMICZNO-FINANSOWEGO

22 45-94-345

ZASTĘPCA DYREKTORA ZTM

22 45-94-345

DYREKTOR ZTM

22 45-94-298

Numery rachunków bankowych:

UWAGA!
Do wpłat za jazdę bez ważnego biletu obowiązują także zindywidualizowane numery kont. Ostatnie cyfry numeru konta są numerem wezwania do zapłaty, które otrzymał pasażer.

Mając na uwadze ochronę danych osobowych przetwarzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, uprzejmie prosimy, aby sprawach dotyczących w szczególności danych wrażliwych (np. zapytania o stan zadłużenia) w komunikacji elektronicznej używać profilu zaufanego.

Profil zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można potwierdzać swoją tożsamość w internecie (służy jako elektroniczny podpis). Za jego pomocą można się łatwo, szybko i bezpiecznie komunikować w różnych serwisach urzędowych.

Profil zaufany można założyć:

– przez internet

  • za pomocą konta bankowego
  • za pomocą certyfikatu kwalifikowanego

– w punkcie potwierdzającym

  • punkty potwierdzające to różne urzędy i banki. Wniosek o założenie profilu zaufanego wysyła się przez internet, a swoje dane potwierdzają Państwo osobiście w dowolnym punkcie potwierdzającym (również za granicą)

Szczegółowe informacje dotyczące kwestii związanych z profilem zaufanym znajdują się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji.

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.