Dotrzeć do pasażerów z informacją – ZTM Warszawa

Dotrzeć do pasażerów z informacją

Trwa prowadzona przez ZTM taryfowa kampania informacyjna. Informacje są dostępne we wszystkich miejscach, w których są pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej. 16 rozpocznie się jej drugi etap.

Od 16 listopada w pojazdach komunikacji miejskiej, w pociągach KM i WKD, w gablotach na stacjach i na Dworcu Centralnym oraz w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM pojawi się druga wersja plakatów informacyjnych (po polsku i po angielsku). Tego dnia również do pojazdów komunikacji miejskiej trafi drugi „rzut” ulotek. Ulotki, będą się potem pojawiały również 3, 19 i 28 grudnia. Od 16 listopada po raz kolejny będzie można obejrzeć spoty informacyjne w TVP Warszawa. Pojawią się także na ekranach LCD w pojazdach komunikacji miejskiej i pociągach KM. Dodatkowo, od tego dnia na ekranach biletomatów (stacjonarnych i mobilnych) będzie się pojawiała plansza informująca o zmianie taryfy.

Ostatni etap kampanii informacyjnej rozpocznie się 28 grudnia. Wtedy w pojazdach komunikacji miejskiej, pociągach, gablotach na Dworcu Centralnym w POP pojawi się trzecia wersja plakatu informacyjnego, który będzie eksponowany do końca stycznia. Tego dnia wymienione również zostaną plansze na ekranach biletomatów. Będzie można także obejrzeć spoty w telewizji oraz na ekranach LCD w pojazdach.

 

 

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.