Data ogłoszenia: 29 listopada 2017
Termin składania ofert/wniosków: 8 grudnia 2017, 10:00
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla uruchomienia przystanków autobusowych dla następujących lokalizacji:
a) w ul. Fort Wola, Dzielnica Wola – wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki (pas przejazdowo-postojowy), dla istniejącej linii autobusowej. Na danym odcinku ulica jest dwujezdniowa. Jezdnia wschodnia ma szerokości około 6,5m, nawierzchnię bitumiczną z dwoma pasami ruchu w kierunku północnym. Chodnik z kostki brukowej betonowej o szerokości około 6 m.
– długość prostej krawędzi przystanku – 20 m;
– wskazania lokalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 1,2 do OPZ;
b) w ul. Hubalczyków, Dzielnica Wola – wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki (pas przejazdowo-postojowy), dla istniejącej linii autobusowej. Na danym odcinku ulica jest częściowo dwujezdniowa. Jezdnia zachodnia ma szerokości około 6,5m, nawierzchnię bitumiczną, częściowo z dwoma pasami ruchu w kierunku północnym. Chodnik z kostki brukowej betonowej o szerokości około 2 m.
– długość prostej krawędzi przystanku – 20 m;
– wskazania lokalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 1,2 do OPZ;
c) w ul. Instalatorów, Dzielnica Włochy – wyznaczenie 3 przystanków bez zatoki (pas przejazdowo-postojowy), dla istniejącej linii autobusowej. Na danym odcinku ulica jest jednojezdniowa o nawierzchni bitumicznej, szerokości około 7 m po jednym pasie w każdym kierunku. Po stronie południowej chodnik z płyt betonowych o szerokości około 1,5 m, po stronie północnej brak chodnika.
– długość prostych krawędzi przystanku – 20 m;
– dodatkowe przejścia dla pieszych;
– wskazania lokalizacyjne zgodnie z załącznikami nr 3-1 i 3-2 do OPZ.
Likwidacji podlega obecna para przystanków Instalatorów-KIS 01 i 02.
d) w ul. Ostroroga, Dzielnica Włochy – wyznaczenie dwóch par przystanków (4 przystanków) przystanków bez zatoki (pas przejazdowo-postojowy), dla istniejącej linii autobusowej. Na danym odcinku ulica jest jednojezdniowa o nawierzchni bitumicznej, szerokości około 9 m po jednym pasie w każdym kierunku. W rejonie skrzyżowania z ulicą Wawrzyszewską po stronie zachodniej chodnik o szerokości ok. 3 m z płyt betonowych, po stronie zachodniej parking z płyt betonowych. Na wysokości bramy do cmentarza po stronie zachodniej ulicy Ostroroga chodnik oddalony od jezdni o szerokości około 2 m, po stronie wschodniej parking dla samochodów osobowych.
– długość prostych krawędzi przystanku – 20 m;
– dodatkowe dwa przejścia dla pieszych;
– wskazania lokalizacyjne zgodnie z załącznikami nr 4-1,4-2 i 4-3 do OPZ.
Likwidacji podlega obecna para przystanków Ostroroga 01 i 02.
Dodatkowo należy wyznaczyć pętlę autobusową z obsługą pasażerską posiadającą dwa perony o długości prostych krawędzi przystanku odpowiednio 60m i 40m na terenie wolnym w rejonie skrzyżowania ulic J. Ostroroga/Wawrzyszewska po stronie północno-zachodniej.
– wskazania lokalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4-1 do OPZ,
– schemat rozwiązania komunikacyjnego zgodnie z wariantem B – załącznik nr 4-4 do OPZ.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami.
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019