Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

Budowa ul. Nowolazurowej

od 08.09.2017 (piątek)

I. W związku z kolejnym etapem budowy ul. Nowolazurowej od dnia 8 września br. (piątek) od ok. godz. 21.00 planowane jest przełożenie ruchu w obu kierunkach na nowo wybudowaną jezdnię zachodnią ul. Nowolazurowej i rozpoczęcie robót na jezdni wschodniej.

W związku z powyższym od dnia 8 września br. (piątek) od ok. godz. 21.00 wprowadzone zostają poniższe zmiany przystankowe:

  1. Likwidacji w dotychczasowych lokalizacjach ulegają przystanki SZOBERA 01, BATALIONÓW CHŁOPSKICH 01, CZŁUCHOWSKA 01, 5046 SIEMIATYCKA 01.
  2. Na nowo uruchomionej zachodniej jezdni ul. Nowolazurowej w kierunku południowym uruchomione zostają przystanki w nowych podstawowych lokalizacjach:  

- przystanek SZOBERA 01, obowiązujący dla linii 105, 189 i 190 jako stały oraz dla linii N45 jako warunkowy – w lokalizacji 50 m za dotychczasową lokalizacją przystanku 01;

- przystanek BATALIONÓW CHŁOPSKICH 01, obowiązujący dla linii 105, 189 i 190 jako stały oraz dla linii N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 01;

- przystanek CZŁUCHOWSKA 01, obowiązujący dla linii 105 i 112  jako stały oraz dla linii N42 i N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 01;

- przystanek SIEMIATYCKA 01, obowiązujący dla linii 105 i 112 jako stały oraz dla linii N42 i N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 01;

  1. Zawiesza się funkcjonowanie przystanków SIEMIATYCKA 02,  BATALIONÓW CHŁOPSKICH 02 oraz SZOBERA 02 w dotychczasowych lokalizacjach. Utrzymuje się zawieszenie funkcjonowania przystanku CZŁUCHOWSKA 02, a przystanek  CZŁUCHOWSKA 52 w dotychczasowej lokalizacji ulega likwidacji.

Na nowo uruchomionej zachodniej jezdni ul. Nowolazurowej w kierunku północnym uruchomione zostają przystanki w tymczasowych lokalizacjach:

- przystanek SIEMIATYCKA 52, obowiązujący dla linii 105 i 112 jako stały oraz dla linii N42 i N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 02;

- przystanek CZŁUCHOWSKA 52, obowiązujący dla linii 105, 189 i 190 jako stały oraz dla linii N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 02;

- przystanek BATALIONÓW CHŁOPSKICH 52, obowiązujący dla linii 105, 189 i 190 jako stały oraz dla linii N45 jako warunkowy - na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 02;

- przystanek SZOBERA 52, obowiązujący dla linii 105, 189 i 190 jako stały oraz dla linii N45 jako warunkowy – na wysokości dotychczasowej lokalizacji przystanku 02;

II. Ponadto w związku z realizowaną w ramach inwestycji przebudową kanalizacji pod południową jezdnią ul. Człuchowskiej  od dnia 8 września br. (piątek)  od ok. godz. 21.00 planowane jest zamknięcie południowej jezdni ul. Człuchowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Lazurową do skrzyżowania  z ul. Karabeli  i ul. Rozłogi.  Na ww. odcinku ul. Człuchowskiej ruch w obu kierunkach będzie prowadzony jezdnią północną.

W związku z powyższym od dnia 8 września br. (piątek) od ok. godz. 21.00 zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanku CZŁUCHOWSKA 03. Uruchomiony zostaje przystanek CZŁUCHOWSKA 53, zlokalizowany na nowo uruchomionej zachodniej jezdni ul. Nowolazurowej w kierunku południowym, przed skrzyżowaniem z ul. Człuchowską, obowiązujący jako warunkowy dla linii 189 i 190;

Dla linii 112 i N42 w zespole CZŁUCHOWSKA przystanek w tymczasowej lokalizacji nie będzie funkcjonował.

UWAGA: W nowej organizacji ruchu przystanek CZŁUCHOWSKA 53 nie obowiązuje dla linii 105 i N45, dla których w kierunku południowym funkcjonuje przystanek  CZŁUCHOWSKA 01.

Przepraszamy za utrudnienia.

opublikowano 7 września 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską