Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Cała Trocka przejezdna

Cała Trocka przejezdna

Od soboty, 6 października, ulica Trocka znów będzie przejezdna na całej długości. To kolejna ulica, która zostanie otwarta po rozbudowie II linii metra na Targówku. Dziś budowę drogi wizytowała Renata Kaznowska, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Nadszedł już czas, gdy można oddawać do ruchu ulice zamknięte na czas budowy. Trocka jest kolejną z nich. Już od soboty skrzyżowanie Trockiej i Pratulińskiej będzie ponownie przejezdne. Co ważne, wrócą tu nie tylko samochody, ale także autobusy Warszawskiego Transportu Publicznego – mówi Renata Kaznowska, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Skrzyżowanie ulic Pratulińskiej i Trockiej było dotychczas placem budowy. W tym miejscu, pod ziemią jest długa na ponad 450 m budowa metra. Tu powstaje stacja Trocka i tory odstawcze. Budowniczowie podziemnej kolei zasypali już betonową konstrukcję i na powierzchni budują chodniki, drogi rowerowe, jezdnie, miejsca parkingowe, a niedługo przyjdzie czas na zieleń. Powstaje to wszystko, co jest potrzebne aby przyjemnie i wygodnie mieszkać.

Od soboty, 6 października, około południa kierowcy pojadą ul. Trocką. Wcześniej, bo już od początku kursowania ulicą zaczną jeździć autobusy. Trasy linii: 199, 212, 262 i N62 (w kursach wariantowych), zostaną wydłużone i autobusy będą dojeżdżały ul. Trocką do pętli Targówek. Zmieni się lokalizacja przystanków Pratulińska 01 i 02 na ulicy Trockiej. Pierwszy z nich będzie za skrzyżowaniem z ul. Pratulińską w kierunku Radzymińskiej, a  drugi za skrzyżowaniem z ul. Pratulińską w kierunku św. Wincentego.

Trocka jest drugą ulicą na Targówku, którą została udostępniona warszawiakom po rozbudowie metra w prawobrzeżnej Warszawie. Wcześniej, bo już na początku sierpnia, przejezdność odzyskała ul. M. Ossowskiego.

Budowa metra zwalnia także fragment ul. Górczewskiej. Zakończyły się prace przy budowie wentylatorni szlakowej, które dotychczas wymuszały zwężenie tej drogi, na odcinku od ul. Deotymy do al. Prymasa Tysiąclecia, do jednego pasa. Od piątku, 5 października, od około godz. 13.00, ten fragment ul. Górczewskiej będzie miał ponownie po dwa pasy ruchu w każdym kierunku.

 

opublikowano 4 października 2018r.
ostatnia aktualizacja 5 października 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską