Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Wielu chętnych do pracy w MZA

Wielu chętnych do pracy w MZA

Prawie 100 kandydatek i kandydatów zgłosiło się na niedawną Giełdę Pracy na terenie zajezdni „Woronicza”. 60 z nich najprawdopodobniej już wkrótce usiądzie za kierownicą autobusów MZA i będzie woziło mieszkańców Warszawy.

Dla części osób to spełnienie marzeń z dzieciństwa, dla innych nowy sposób na życie. W ofercie MZA doceniają stabilną pracę, krótkie dojazdy i atrakcyjne dla nich zarobki. Zgłaszają się chętnie – jest ich zdecydowanie więcej niż miejsc przewidzianych dla uczestników Giełdy Pracy. Oczekiwania jakie stawiają Miejskie Zakłady Autobusowe to między innymi niekaralność, wysoka kultura osobista czy pozytywne nastawienie do pracy.

Giełda Pracy to efekt współpracy Miejskich Zakładów Autobusowych i Urzędu Pracy m. st. Warszawy. Dzięki niej bezrobotni chętni będą mogli za darmo uzyskać uprawnienia do prowadzenia autobusów, a potem znajdą pracę w miejskiej spółce, która jest jednym z największych pracodawców na Mazowszu. Specjaliści z MZA i Urzędu Pracy na miejscu tłumaczyli warunki pracy i pokazywali zakład, kandydaci mogli też porozmawiać z doświadczonymi kierowcami i usiąść za kierownicą 18-metrowego przegubowca.

Codziennie na ulice Warszawy wyjeżdża 1220 autobusów MZA, które obsługuje 3500 kierowców. Spółka zapewnia obsługę prawie 150 linii, a rocznie przewozi niemal pół miliarda pasażerów.

Fot. MZA

opublikowano 13 marca 2018r.
ostatnia aktualizacja 13 marca 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską