Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

W czwartek w siedzibie ZTM odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatu ISO 9001, potwierdzającego najwyższą jakość stołecznej komunikacji miejskiej. W uroczystości wzięła udział Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz zastępca Prezydenta m.st Warszawy Renata Kaznowska, która odpowiada m.in. za transport publiczny.

Najwyższa jakość obsługi pasażerów oraz zapewnienie jak najsprawniej funkcjonującej komunikacji miejskiej to priorytety Zarządu Transportu Miejskiego.

- Gratuluję uzyskania certyfikatu i dziękuję za pracę na rzecz transportu publicznego, który jest chlubą Warszawy i sprawia, że jest ona stolicą europejską na miarę XXI wieku – powiedziała Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

- Wielkie gratulacje, ponieważ wiem, jak wiele pracy kosztowało uzyskanie tego certyfikatu. Jest to zasługą nie tylko pracowników Zarządu Transportu Miejskiego, ale również przewoźników, których pojazdami codziennie podróżują mieszkańcy Warszawy – powiedziała Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

- To jest nasze święto. Dziękuję zastępcom, dziękuję pracownikom i dziękuję wszystkim audytorom, którzy badali procesy realizowane w Zarządzie Transportu Miejskiego – dodał Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Wiesław Witek.

Przygotowania do uzyskania certyfikatu ISO 9001 Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął już w grudniu 2015 roku, kiedy dyrekcja podpisała Politykę Jakości. Dokument ten zawiera priorytety, którymi kieruje się ZTM przy wyznaczaniu strategicznych kierunków i celów jakościowych oraz zobowiązanie do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością. W maju 2017, funkcjonujący w Zarządzie Transportu Miejskiego  System Zarządzania Jakością osiągnął zgodność z wytycznymi najnowszej normy - PN-EN ISO 9001:2015-10.

Zakres certyfikacji obejmuje jakość organizacji i nadzoru nad realizacją usług przewozowych, obsługi pasażerów oraz przewozu pasażerów, czyli proces zewnętrzny, nadzorowany przez ZTM.

W Zarządzie Transportu Miejskiego, poza prowadzonym audytem wewnętrznym, został przeprowadzony audyt przez pracowników Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Specjaliści potwierdzili najwyższą jakość procesów przeprowadzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego. Certyfikat przekazany na ręce Dyrektora ZTM Wiesława Witka przez Prezesa Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji nie tylko potwierdza spełnienie przez Zarząd Transportu Miejskiego wymagań najnowszej normy PN-EN ISO 9001:2015-10, ale także poświadcza wysokie standardy działania w zakresie planowania, organizacji i nadzorowania publicznego transportu zbiorowego na terenie m. st. Warszawy i aglomeracji warszawskiej.

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcie

opublikowano 13 lipca 2017r.
ostatnia aktualizacja 27 lipca 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską