Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka

Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na opracowanie koncepcji i studium wykonalności wielopoziomowego parkingu „Parkuj i Jedź” Trocka wraz z pętlą autobusową, zlokalizowanego przy budowanej stacji Trocka II linii metra.

Do zadań wykonawcy będzie należało przygotowanie koncepcji wielopoziomowego parkingu wraz z miejscem postojowym dla autobusów komunikacji miejskiej. Ma ona uwzględniać m.in. liczbę miejsc parkingowych wynikającą z przeprowadzonej analizy popytu, zagospodarowanie terenu, stałą organizację ruchu, koncepcję architektoniczno – budowlaną obiektu wraz z wizualizacją oraz szacunkowy kosztorys prac projektowych i robót budowlanych. W dokumentach przetargowych znalazł się również wymóg przygotowania założeń, niezbędnych do uruchomienia stanowisk umożliwiających ładowanie pojazdów o napędzie elektrycznym.

Wraz z koncepcją powstanie studium wykonalności, na podstawie którego zostanie sporządzony wniosek o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. W ramach studium wykonawca przygotuje m.in. wstępną analizę całego przedsięwzięcia wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz analizę możliwości zastosowania odnawialnych źródeł energii. Ponadto będzie również zobowiązany, przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, do przeprowadzenia konsultacji społecznych.

Na przygotowanie koncepcji architektoniczno – budowlanej wykonawca będzie miał 45 dni, a na wykonanie studium – 80 dni, od dnia podpisania umowy.

opublikowano 16 maja 2017r.
ostatnia aktualizacja 16 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska oczami dzieci

Komunikacja miejska oczami dzieci

Jeżdżąc każdego dnia komunikacją miejską, nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak skomplikowany i fascynujący jest to system. Pewne rzeczy są dla dorosłych oczywiste, jak to, że tramwaj jeździ po szynach, czy to, że trzeba kasować bilety. A gdyby tak spojrzeć na komunikację miejską oczami dzieci i zastanowić się, dlaczego nie wolno przewozić krowy metrem (bo niby właściwie, czemu)? Albo dlaczego jazda tramwajem w deszczu może być niebezpieczna? Albo czym zajmuje się kowboj i co może mieć wspólnego z Warszawą? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską